فروش اینترنتی پارچه تریکو ملانژ

فروش اینترنتی پارچه تریکو ملانژ

پارچه تریکو ملانژ یکی از پر مصرف ترین پارچه ها در تمامی تولیدی های پوشاک است. چگونه می توان این پارچه را تهیه کرد؟ قیمت این پارچه چگونه است؟
پارچه های ملانژ یکی از انواع پارچه های است که به علت تفاوت رنگش با دیگر پارچه ها به این نام، نام گذاری شده است. وقتی نخ های پارچه ها ترکیبی باشد در آن صورت جذب رنگ آن به یک اندازه و نسبت نخواهد بود به طور مثال پارچه های ترکیبی از پنبه_ویسکوز یا پنبه_پلی استر از جمله نخ هایی هستند که به یک نسبت رنگ را جذب نمی کنند به عبارتی به رنگ آمیزی دو حمامه احتیاج دارند زیرا پنبه با یک بار حمام رنگ را بطور کامل جذب می کند اما پلی استر با یکبار رنگرزی به خوبی رنگ را جذب نمی کند. در واقع پارچه ملانژ پارچه ای است با نخ های ترکیبی که به صورت یک حمامه رنگ آمیزی می شوند و به علت همین تفاوت رنگرزی، پارچه های ملانژ از قیمت کمتری برخوردار اند.
بسیاری از تولیدی های پارچه، از پارچه های ملانژ برای تهیه و تولید پوشاک استفاده می کنند و از آنجایی که پارچه های ملانژ از قیمت مناسبی برخوردارند پوشاک های تولید شده از این پارچه ها صرفه اقتصادی خوبی دارند.

فروش اینترنتی تریکو

پارچه های ملانژ را می توانید از بسیاری از فروشندگان پارچه تهیه کنید اما از آنجایی که آنها خرده فروشی می کنند و همه نوع پارچه را به فروش می رسانند بنابراین قیمت بالاتر از مقدار واقعی آن است بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم از درگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید تا با قیمتی مناسب تر به پارچه دلخواه خود دست پیدا کنید. اگر از تولید کننده گان پوشاک هستید این شیوه خرید صرفه اقتصادی بالایی دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت