تولید پوشاک با پارچه تریکو

تولید پوشاک با پارچه تریکو

قبل از تهیه یک نوع پارچه لازم است بدانیم در چه نوع پوشاکی از آن استفاده می شود؟ تفاوت پارچه های تریکو در طرح های بافت شده در آن را بشناسیم.
برای دوخت یا تهیه لباس هایی که با وجود سلایق مختلف و تنوع محصولات در بازار وجود دارند، انتخاب پارچه تریکو کار راحتی نیست.
از پارچه های تریکو برای تولید جوراب، تونیک و لباس های کشی استفاده می کنند، که در این زمینه اعتبار خوبی برای خودش در بازار کسب کرده است، اما آیا این اعتبار بخاطر سابقه آن بوده است؟ می توان با بررسی و مقایسه این پارچه در مقابل سایر انواع به این نتیجه رسید که خنکی، نازکی و قیمت مناسب دلیل واقعی این موضوع است.
پارچه های تریکو که به صورت ساده و گلدار و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند، بازار خوب و مناسبی را ایجاد کرده اند تا تولید کنندگان و فروشندگان بتوانند در این زمینه فعالیت کنند.
از نکات قابل توجه در زمان تهیه پارچه تریکو عرض این پارچه است که متناسب با طرح لباس باشد.
بدلیل تنوع محصولات پارچه تریکو که توسط شرکت های مختلف در بازار تولید و عرضه شده اند، توجه به کیفیت و جنس این پارچه ها اهمیت بالایی دارد تا کار نهایی با کیفیت و مورد رضایت مشتریان واقع گردد.
از دیگر موضوعات قابل توجه مسئله لول شدگی این پارچه ها است که خیاطان با انتخاب مقدار کم و دلخواه این مشکل را برطرف ساخته اند.

خرید پارچه تریکو

از محاسن پارچه تریکو کشبافت این است که می تواند لباس های دوخته شده برای یک سایز بزرگتر و کوچکتر استفاده شود و بدون هیچ ایرادی ایستادگی لازم را حفظ نمایید. از دیگر محاسن آن بافت تار و پود این پارچه به صورت حلقوی است که موجب افزایش کیفیت نهایی پارچه تریکو گردیده است و از مهمترین تفاوت این پارچه با سایر پارچه های نازک است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت