توزیع عمده پارچه ملانژ دورس در تهران

توزیع عمده پارچه ملانژ دورس در تهران

پارچه ملانژ از پرمصرف ترین محصولاتی است که برای دوخت انواع پوشاک استفاده می شود. توزیع عمده پارچه ملانژ دورس در تهران با کمترین قیمت ممکن برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

توزیع عمده پارچه ملانژ دورس در تهران

خصوصیات پارچه ملانژ دورس

خصوصیات پارچه ملانژ دورس پارچه ملانژ نوعی از این محصول است که کاربرد بسیار زیادی در صنعت پوشاک دارد. این پارچه از جنس نخ می باشد و نخ ها به صورت کاملا یکنواخت و دقیق در طول یک دیگر به کار گرفته شده اند.

این پارچه ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است و رنگ های بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. این پارچه به طور معمول به رنگ طوسی دیده می شود. البته می توان از رنگ های دیگر در دوخت آن استفاده نمود.

از خصوصیات این پارچه می توان به جنس بسیار مقاوم و محکم آن اشاره نمود که به همین دلیل از آن برای تولید لباس های ورزشی استفاده می شود. دورس یک مدل از پارچه ملانژ می باشد که کاربرد خاص خود را دارد و در تهیه لباس های گرم می توان آن را به کار برد.

این پارچه علاوه بر استحکام بالا از جنس لطیف برخوردار بوده و عاری از هر گونه حساسیت پوستی می باشد. در تولید این پارچه از الیاف پلی استر نیز استفاده شده که به پارچه درخشندگی و براقیت می بخشد. ایران در خاورمیانه به رتبه اول در تولید پارچه ملانژ رسیده است.

قیمت خرید پارچه ملانژ دورس ورزشی

قیمت خرید پارچه ملانژ دورس ورزشی قیمت خرید پارچه ملانژ ورزشی دورس با وجود کیفیت اعمال شده در محصولات متفاوت می باشد. قیمت این محصول مانند دیگر اجناس در حال تغییر می باشد و با وجود تحریم های پیش آمده ممکن است افزایش یابد.

از مهم ترین علل محبوبیت پارچه ملانژ می توان به قیمت پایین آن اشاره نمود که در بین دیگر محصولات مشابه از ارزان ترین نرخ برخوردار می باشد. نوسان قیمت ها موجب شده تا به صورت هفتگی و حتی روزانه قیمت های جدیدی برای این محصولات ایجاد شود. به این منظور این مجموعه بستری ایجاد کرده است تا مشتریان و مصرف کنندگان بتواند جدیدترین قیمت ها را استعلام نموده و از تغییرات آنها باخبر شوند.

مناسب ترین راه اطلاع از این قیمت ها شماره های تماسی است که در ادامه می توان آنها را مشاهده نمود. با استفاده از این شماره ها می توان با همکاران فعال در مرکز ارتباط برقرار کرد و به هر گونه اطلاعات و مشخصات در رابطه با محصول دست یافت. همچنین می توان پس از بررسی محصول آن را به صورت عمده سفارش داد. سفارشات ثبت شده از سوی فروشندگان در اسرع وقت به محل مورد نظر ارسال می شوند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت