آخرین قیمت پارچه های ویسکوز

آخرین قیمت پارچه های ویسکوز

قیمت پارچه های ویسکوز را از کارشناسان سایت ما بپرسید. این نوع پارچه ها دارای قابلیت جذب رطوبت بالایی هستند و از پارچه های خنک به شمار می آیند و قابل استفاده برای لباس های راحتی هستند.

پارچه های ویسکوز

اگر شما عزیزان در امر تولید و دوخت انواع لباس ها هستید، پس حتماً به خوبی با پارچه ویسکوز آشنایی دارید. معمولاً الیافی که پارچه ویسکوز را تشکیل می دهند از سلولزی که از گیاهان به دست می آیند ساخته شده و برای این که دوام و استحکام آن ها بیشتر شود، آن ها را با استفاده از مواد شیمایی مخصوصی ترکیب نموده و در نهایت از ترکیب آن ها پارچه های زیبای ویسکوز تولید شده و به بازار عرضه می شود.

پارچه های ویسکوز

قیمت روز پارچه های ویسکوز

برای اطلاع از قیمت روز ویسکوز با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارچه های ویسکوز این است که دارای جذب رطوبت بسیار بالایی هستند و بهترین انتخاب برای دوخت لباس هایی محسوب می شوند که قرار است آن ها را در فصل گرم سال پوشیده و مورد استفاده قرار دهیم.

البته ذکر این نکته ضروری است که پارچه ویسکوز هر چقدر رطوبت بیشتری به خود جذب نماید، کیفیت آن نیز کاهش پیدا می کند و الیافی که آن را تشکیل داده اند ضعیف شده و استحکام و دوام خود را از دست می دهند.

پارچه های ویسکوز

فروشگاه معتبر پارچه های ویسکوز

سایت ما یکی از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده پارچه های ویسکوز در ایران است و این محصول را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد.

کاربردهای پارچه ویسکوز:

  •  ملحفه
  •  رومیزی
  • لباس های راحتی در منزل
  • زیرپوش

پارچه های ویسکوز

مرکز پخش پارچه های ویسکوز

اگر به دنبال یکی از مراکز پخش پارچه های ویسکوز در ایران هستید، با ما تماس گرفته و این محصول باکیفیت را به صورت عمده از ما خریداری نمایید.

یکی از خصوصیات بارز پارچه های ویسکوز این است که جزو پارچه های خنک به حساب می آیند و حتی از پارچه هایی که با استفاده از ابریشم تولید شده اند نیز خنک تر هستند و به همین علت است که از پارچه هایی که با الیاف ویسکوز تولید شده اند، لباس های راحتی که قرار است در فصل گرم پوشیده و استفاده شوند، تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

ما تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا باکیفیت ترین نوع پارچه های تشکیل شده با الیاف ویسکوز را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت