استعلام قیمت پارچه یکرو پنبه

استعلام قیمت پارچه یکرو پنبه

برای استعلام قیمت پارچه یکرو می توانید از عمده فروشیها، مغازه ها و یا سایت های اینترنتی اقدام کنید. برای استعلام قیمت دقیق این پارچه باید ابتدا مشخص کنید که به دنبال پارچه ای با چه طرح و رنگ و اندازه ای هستید.اگر به دنبال استعلام قیمت پارچه یکرو پنبه باشید می بینید که افراد زیادی اقدام به عرضه پارچه پنبه می کنند و قیمت های این پارچه زیاد تفاوتی ندارد چرا که رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد.
استعلام قیمت پارچه یکرو پنبه

اصول ابتدایی تولید پارچه یکرو پنبه

اصول ابتدایی تولید پارچه یکرو پنبه پارچه یکرو که امروزه طرفداران خاص خود را دارد، انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • پارچه یکرو دورس
  • پارچه یکرو جودون
  • پارچه یکرو پنبه ای

معمولا در تولید پارچه یکرو پنبه از نخ های اپن، سوپر و نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده رینگ استفاده می گردد. این نوع پارچه با نخ پنبه تولید می گردد و یکی از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار است. جنس پنبه ای آن در فصل تابستان مورد استقبال افراد قرار می گیرد.پنبه در یک طرف پارچه مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل به آن پارچه یکرو می گویند. در فرآیند تولید پارچه یک  رو پنبه واکس های خاصی می زنند تا در زمان بافت مشکلی به وجود نیاید. پارچه تولید شده را پارچه خام می نامند.

در مرحله بعد پارچه برای رنگرزی آماده می شود و عملیات تکمیلی بر روی آن انجام می گیرد. پارچه ها به صورت دسته ای ( هر دسته ۲۵۰ کیلوگرم ) به کارگاه رنگرزی می روند تا رنگهای مختلفی را به آن بزنند. رنگ های مختلف این پارچه با توجه به کاربردهای مختلف این نوع پارچه انجام می گیرد.

عرضه مستقیم پارچه یکرو پنبه

عرضه مستقیم پارچه یکرو پنبه

پارچه یکرو پنبه کیفیت بالایی دارد و قیمت آن مقرون به صرفه است. این دو دلیل باعث شده تا تولید این محصول رونق زیادی داشته باشد. پارچه یکرو پنبه ای مصارف مختلف و زیادی دارد و دلیل استقبال و خرید زیاد این نوع پارچه نیز همین است.

پارچه یکرو پنبه برای رسیدن به دست مشتری مراحل مختلفی را می گذراند. کارخانه های تولید کننده این پارچه ها را به صورت عمده به دست عمده فروشان می رسانند. عمده فروشان مشتریان خاص خود را دارند و پارچه ها را بین آنها توزیع می کنند. فروشندگان نیز به صورت مستقیم این پارچه ها را به دست مشتریان می رسانند. از رسیدن پارچه از کارخانه به دست مشتری فرآیند خاصی طی نمی شود و به همین دلیل قیمت این پارچه با قیمت کارخانه ی آن تفاوت زیادی پیدا نمی کند .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت