بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی

بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی

پارچه فلامنت نوعی از پارچه است که تولید شده از الیاف مصنوعی است. بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی این روزها شلوغ تر از باقی روزهای سال است، چرا که این پارچه برای دوخت انواع سویشرت و انواع لباس ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.
معمولاً پارچه فلامنت از الیاف پلی استر و کمی هم پنبه بافته میشود که این امر باعث مقاومت و استحکام فوق العاده این نوع پارچه میشود.
گاهی نیز این پارچه را از الیاف گیاهی تولید میکنند که به پارچه فلامنت گیاهی شناخته میشود. این نمونه پارچه نسبت به نوع پلی استری مقاومت کمتری دارد و مراقبت از آن کمی سخت تر است.
پارچه فلامنت ورزشی که برای تولید لباس ورزشی و سویشرت مورد استفاده قرار میگیرد از سایر انواع پارچه فلامنت ضخیم تر است و برای فصل سرما بسیار مورد استفاده است.

ویژگی بهترین پارچه فلامنت

ویژگی بهترین پارچه فلامنت

برای انتخاب پارچه فلامنت ورزشی باید دقت کنید که چند ویژگی مهم را داشته باشد وگرنه امکان اینکه زود خراب و بی کیفیت شود، وجود خواهد داشت.
– نرمی و لطافت
– عدم تغییر رنگ و ثابت بودن رنگ
– یکسان بودن عرض پارچه
– سالم بودن و عدم پوسیدگی و رنگ پریدگی در پارچه
در صورتی که به این نکات توجه کنید، دیگر امکان اینکه پارچه شما دچار آب رفتگی و رنگ پریدگی در هنگام شست و شو بشود، بسیار کم خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این پارچه خوش دوخت و زیبا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– عدم پرزدهی
– ضد حساسیت
– تنوع در رنگ بندی و طرح و همچنین از نظر براق بودن و مات بودن
– ثبات رنگ بالا در هنگام شست و شو
– ماندگاری بالا در برابر فرسایش و سایش
– نرمی و لطافت فوق العاده
– ضد قارچ
– مقاومت بالا در شرایط اسیدی
– قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست
– بدن نما نبودن
– ضد چروک بودن
علاوه بر همه این نکات باید دقت کنید که خرید شما از یک مکان معتبر باشد.
شرکت دیبافت نگار یزد بهترین بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی است که به علت فروش اجناس درجه یک و قیمت های مناسب بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
این شرکت علاوه بر فروش حضوری، در بستر اینترنت نیز فعالیت های گسترده ای دارد و شما با سرچ نام این شرکت در گوگل ، میتوانید به راحتی از انواع محصولات ما بازدید کرده و در صورت پسندیدن در همانجا سفارش خود را ثبت کنید.

چند نکته درباره خرید پارچه فلامنت ورزشی

چند نکته درباره خرید پارچه فلامنت ورزشی

چند مورد از نکات مهم و قابل ذکر در مورد این پارچه پرطرفدار را به اختصار اشاره میکنیم.
– در هنگام خرید دقت کنید که بافت پارچه منسجم باشد و شل و وارفته نباشد.
– پارچه فلامنت ورزشی حالت لوله شده نداشته باشد و صاف باشد.
– رنگ پارچه یکنواخت و یکدست باشد.
– پارچه کهنه و رنگ و رو رفته نباشد.
در کل پارچه فلامنت ورزشی از پارچه هایی است که مقاومت بالایی دارد، اما شما باید در هنگام خرید دقت کنید که جنس تقلبی را به جای پارچه اصلی خریداری نکنید.
قیمت خرید این کالا در بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی بسته به نوع و جنس پارچه تفاوت فراوانی دارد. همچنین این پارچه با اینکه به لحاظ کیفیت با نمونه خارجی برابری میکند، ولی قیمت نوع وارداتی به علت هزینه گمرک و هزینه حمل و نقل بسیار بالاتر از نوع ایرانی است.
توصیه میکنیم برای اطلاع پیدا کردن از قیمت پارچه فلامنت داخلی سری به سایت دیبافت نگار یزد بزنید و از نمونه های مختلف و متنوع این پارچه بازدید کنید تا متوجه تفاوت قیمت این بازار فروش با نمونه های مشابه آن بشوید.

موارد استفاده از پارچه فلامنت

موارد استفاده از پارچه فلامنت

پارچه فلامنت نوع و جنس مختلف و متنوعی دارد که بنا بر بافت هر مدل از این پارچه، استفاده های متفاوتی دارد. در اینجا تعدادی از نمونه های پارچه فلامنت و موارد کاربرد آن را بیان میکنیم.
یک نمونه از پارچه فلامنت، ریون فلامنت است که بیشتر برای دوخت لباس زنانه مورد استفاده میگیرد. این پارچه بسیار مورد علاقه بانوان است، چرا که هم در فصل گرما و هم در فصل سرما به عنوان لباس مجلسی و لباس راحتی مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه ریون حتی برای دوخت انواع مانتو نیز بسیار کاربردی است. پارچه ریون فلامنت سبک و ارزان قیمت است و اکثر افراد با هر توان مالی میتوانند آن را تهیه کنند.
طرح ها و رنگ های مختلف این پارچه پرطرفدار در سایت دیبافت نگار یزد موجود است و شما میتوانید با مراجعه به این سایت به دو صورت کلی و جزئی خرید خود را انجام دهید.
نمونه دیگر از پارچه فلامنت، پارچه پنبه فلامنت است که تولید شده از ترکیبی از پلی استر و پنبه است.

موارد استفاده از پارچه فلامنت
هرچه میزان پنبه مورد استفاده در این پارچه بیشتر باشد، قیمت آن گران تر خواهد بود، زیرا پنبه یک الیاف طبیعی است و قیمتی بسیار بالاتر از الیاف مصنوعی دارد. این جنس پارچه فلامنت مشتری خاص خود را دارد.
معمولاً افرادی که به البسه تولیدشده با الیاف طبیعی علاقه بیشتری دارند یا بدنشان نسبت به الیاف مصنوعی آلرژی دارد، از این جنس پارچه برای دوخت لباسشان استفاده میکنند.
از نمونه های پرفروش و بسیار مورد نیاز در هر خانه، پارچه فلامنت برای آستر پرده است. این پارچه اکثراً برای هر خانه ای استفاده میشود و کاربردی است. پارچه فلامنت آستر پرده نیز در مدل های نازک و ضخیم تولید میشود که هر فرد با توجه به نیاز خود آن را خریداری میکند.
همچنین پارچه فلامنت بیمارستانی نیز یکی از نمونه های مختلف این پارچه است که اخیراً به علت ضد حساسیت و ضد لک بودنش در بیمارستان ها بسیار کاربرد دارد.
شما میتوانید برای تهیه انواع این پارچه به صورت عمده یا خرده به بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی در سایت دیبافت نگار یزد مراجعه کرده و پس از بازدید از انواع نمونه ها و جنس های مختلف این پارچه پرمصرف، نمونه مورد پسند خود را ثبت سفارش کنید.

تولید پارچه فلامنت ورزشی

تولید نمونه های مختلف این منسوج

تولید پارچه فلامنت ورزشی در کارخانه های مجهز داخلی و با بهترین دستگاه های موجود در خاورمیانه انجام میشود. شرکت دیبافت نگار یزد نمونه های مختلف این پارچه را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه در سایت خود عرضه میکند.
پارچه فلامنت ورزشی از بافت مختلفی برخوردار است که بنا بر هر بافت، اسم خاصی دارد و قیمت این پارچه نیز در بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی بسته به نوع مدل و جنس پارچه متفاوت است.
چنانچه میدانید پارچه فلامنت ورزشی به روش گردباف تولید میشود و عرضه آن نسبت به بافتش متفاوت است. اصولاً این پارچه برای دوخت انواع تیشرت و شلوار یا تیشرت و شرت ورزشی به کار میرود. برای دوخت انواع سویشرت و شلوار ورزشی اسلش نیز از همین نوع پارچه استفاده میشود، با این تفاوت که پارچه مورد استفاده برای سویشرت و شلوار اسلش ضخیم تر است تا ایستایی بهتری داشته باشد. برای اطلاع از قیمت ها و دیدن نمونه های مختلف این محصول بهتر است سایت ما را دنبال کنید و با کارشناسان ما در فضای مجازی تماس حاصل فرمایید تا از راهنمایی های مشاوران ما بهره مند شوید.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ بازار خرید پارچه فلامنت ورزشی

  1. ناهید صابری گفت:

    طرح ها و رنگ های مختلف این پارچه پرطرفدار در سایت دیبافت نگار یزد موجود است و شما میتوانید با مراجعه به این سایت به دو صورت کلی و جزئی خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت