بازار فروش پارچه لاکرا ویسکوز

بازار فروش پارچه لاکرا ویسکوز

پارچه لاکرا از پارچه های بسیار خوب با الیاف مصنوعی می باشد که خواص کششی عالی دارد و در صنعت پوشاک توانسته جایگاه خوبی پیدا کند. لاکرا مقاومت بسیار بالایی داشته و به خاطر همین کاربردهای بسیار زیادی در تولیدی های پوشاک دارد. هر کجا که نام لاکرا را شنیدید به خاطر داشته باشید که این نوع الیاف در زمینه کشسانی بودن بسیار خوب عمل کرده و آن هم به خاطر استفاده از الاستین های مخصوص در زمینه تولید آن ها می باشد.

بازار فروش پارچه لاکرا ویسکوز

نکاتی برای خشک کردن پارچه لاکرا

نکاتی برای خشک کردن پارچه لاکرا هر یک از پارچه های تولید شده از نمونه های طبیعی گرفته تا مصنوعی روش شستشو و خشک کردن مختلفی داشته که پس از خریداری باید آن را مد نظر قرار داده تا بتوانید بیشترین استفاده از محصول را ببرید. برای شستشوی پارچه لاکرا می‌بایست از مواد شوینده مناسب و غیر اسیدی استفاده کرده تا الیاف آنها دچار مشکل نشود. شستشوی این نوع پارچه بهتر است به تنهایی انجام شود تا رنگ سایر لباس ها به الیاف این نوع از پارچه نفوذ نداشته باشد. پس از شستشو می توانید آنها را به چند روش خشک کنید.

امروزه اغلب ماشین های لباسشویی از خشک کن های مخصوصی استفاده می کنند که تا حد زیادی رطوبت پارچه را می‌گیرند اما برای برطرف کردن نم می توانید آنها را در معرض نور خورشید قرار داده تا به طور کامل خشک و قابل استفاده شوند.

پارچه های لاکرا تنوع طرح و رنگ زیادی داشته و از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده آنها را متمایز تر از سایر پارچه های موجود در بازار کند، کشش زیاد آن است که می تواند تا سه برابر اندازه خود کشیده شود.

فروش پارچه لاکرا در نقاط مختلفی از جهان با استقبال بسیار بالایی مواجه است و از این نوع پارچه برای تولید انواع دستکش، جوراب، لباس های ورزشی و مواردی از این قبیل استفاده می شود و برخی از شرکت‌های تولیدی آنها را با ترکیبات دیگری تولید می‌کنند که می‌تواند از جنس پنبه، پشم و نمونه هایی از این قبیل باشد.

قیمت انواع پارچه لاکرا ویسکوز

قیمت انواع پارچه لاکرا ویسکوز قیمت پارچه لاکرا ویسکوز به نسبت سایر پارچه هایی که از الیاف مصنوعی یا طبیعی تولید شده‌اند کمتر می باشد. فرایند ساخت این نمونه از پارچه ها از نخ های ویسکوز می‌باشد که در مدل های نازک و ضخیم تهیه و تولید شده است.

افرادی که به دنبال لباس های لوکس و ارزان قیمت هستند و دوست دارند که لباسهای آنها علاوه بر دوام بالا، حالت کشسانی داشته باشد می‌توانند از این مدل پوشش ها استفاده کنند. تولیدکنندگان پارچه لاکرا این نوع پارچه را به صورت نیمه براق، در مدل و رنگ های مختلف تولید کرده‌اند که برای ساخت کت و شلوار، پیراهن و شلوار ورزشی بهترین انتخاب می‌باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت