تاجران پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

تاجران پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

تاجران پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا با کیفیت را به صورت گسترده مورد تجارت قرار می دهند چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین ارزش این کالا نسبت به قیمت پارچه بسیار مناسب می باشد و از طرف دیگر قیمت این محصول به صورت عمده خیلی ارزانتر است. تجارت این پارچه در انواع کیفیت و اندازه های مختلف انجام می شود که تجارت های موفق تر معمولاً بهترین جنس و مقرون به صرفه ترین قیمت را پیشنهاد می دهند.

تاجران پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا

درجه کیفیت پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

درجه کیفیت پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا نخ لاکرا نخ ویسکوز نخ پلی استر نخ اسپان چهار نوع نخ به کار رفته در این پارچه با کیفیت می باشد.

این پارچه‌ دارای براقیت و درخشندگی بسیار بالایی می باشد و همچنین بسیار خنک است و برای تابستان مفید می باشد همچنین چروک نمی شود و باعث ایجاد الکتریسیته نمی شود همچنین خاصیت کش سانی بالایی دارد.

ارزش اقتصادی پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

ارزش اقتصادی پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا فروش اقساطی این پارچه نسوز بسیار بیشتر از اصل قیمت پارچه می باشد به عبارت دیگر خواص و کاربرد های منحصر به فرد این پارچه به نحوی می باشد که با یک قیمت بسیار ارزان می تواند چنین کیفیت بسیار منحصر به فردی را خریداری کنید این قیمت بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد و شما فقط با یک قیمت بسیار مناسب‌تر از بازار می توانید به این پارچه استثنایی دست پیدا کنید.

قیمتی که در مرکز فروش ما عرضه می‌کنیم قیمت عمده فروشی می باشد و شما نیاز به پرداخت قیمت معمولی آن نیستید بلکه قیمتی که مراکز خرید بابتش می‌پردازند را برای دیگر مشتریان نیز در نظر گرفته‌ایم.

این قیمت، قیمت کارخانه می باشد و شما قیمتی که از تولید کننده عرضه می شود را صرفاً می پردازید و هزینه های جانبی از جمله هزینه نقل و انتقالات اضافی که بین فروشگاه‌های واسطه عرضه می‌شود و همچنین قیمتی که باعث بابت نگهداری این محصول پرداخت می‌شود را نمی پردازید و فقط قیمت اصلی محصول را پرداخت می کنید.

ارزش اقتصادی این پارچه ها بسیار بالا می باشد و سالانه بخش بزرگی از تجارت این محصول در کشور انجام می‌شود، ممنوعیت استفاده از این پارچه چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی موجب شده است که این پارچه ها بسیار رونق یابد و تولید گسترده از این پارچه ها در داخل و خارج انجام گیرد.

ارزش اقتصادی پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا در بازار های خارجی نیز بسیار بالا می باشد و رقابت وسیعی در تجارت آن ایجاد می‌شود. این پارچه کاربرد های بیشتری در بازار های خارجی دارد و همین موضوع باعث شده است ارزش اقتصادی آن در خارج بیشتر از داخل باشد و صادرات خوبی در این زمینه انجام می‌شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت