توزیع پارچه شلوار گلکسی

توزیع پارچه شلوار گلکسی

پارچه شلوار گلکسی نوعی از پارچه های تریکو است که به دلیل استفاده از نخ فلامنت و لاکرا در آن دارای قوام و کش سانی است و کیفیت خوبی دارد. این پارچه ها مناسب برای دوخت انواع شلوار های اسلش ورزشی، شلوار های راحتی و سویی شرت هستند. توزیع پارچه گلکسی و فروش آن به صورت عمده و جزئی و بیشتر به صورت طاقه ای در شرکت های تولید پارچه و بازار با قیمت مناسب موجود می‌باشد.

توزیع پارچه شلوار گلکسی

تفاوت جنس پارچه شلوار گلکسی با پارچه شلوار اسلش

تفاوت جنس پارچه شلوار گلکسی با پارچه شلوار اسلشپارچه ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و به روش های مختلفی نیز تولید می‌شوند. پارچه شلوار گلکسی از جمله معروفترین پارچه هایی است که برای دوخت شلوار، از آن استفاده می‌شود. از این پارچه می‌توان به دلیل ضخیم و سنگین بودن آن، لباس های گرم نیز تولید کرد.

این پارچه ها دارای رنگ و تنوع بسیاری نیز هستند. نام دیگر پارچه گلکسی، اسلش می‌باشد که عمدتا تفاوتی با پارچه گلکسی و جنس آن ندارد. در قسمت داخلی این پارچه از نخ فلامنت و قسمت بیرونی آن از نخ پنبه استفاده شده که باعث لطافت آن شده است. همچنین استفاده از کش در این پارچه باعث انعطاف پذیری آن می‌شود که عمر و دوام این محصول را بالا برده است.

هرچه میزان پلی استر پارچه های گلکسی یا همان اسلش نسبت به میزان نخ استفاده شده در آن بالاتر باشد، شلوار با دوام تر و میزان پوسیده و دود دون شدن آن نیز کمتر می‌شود. شلوار های گلکسی امروزه به دلیل راحت بودن و تنوع در رنگها و مدل های آن در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این شلوارها می‌توان برای ورزش کردن، در خانه، مهمانیها و مسافرتها نیز استفاده کرد.

این نوع پارچه در رنگهای روشن برای پوشاک بچگانه هم استفاده می شود ولی به دلیل این که در آن از الیاف پلی استر استفاده شده، برای لباس نوزاد مناسب نیست. زیرا پلی استر یک نوع ماده شیمیایی است که ممکن است به دلیل حساس بودن پوست نوزادان باعث بروز حساسیت و مشکلات تنفسی در آنها شود.

ثبت فروش پارچه شلوار گلکسی

ثبت فروش پارچه شلوار گلکسی به طور کلی همه ی فروشگاه ها و شرکت های تولید کننده ی انواع پارچه از جمله پارچه ی گلکسی که به معرفی آن پرداختیم هنگام فروش پارچه، چه به صورت عمده چه به صورت جزئی باید همه ی حساب های خود را ثبت کنند. در حقیقت این معامله و خرید و فروش پارچه باید در قسمت حسابداری شرکت ثبت شود.

ثبت فروش برای چک کردن حساب های آخر روز یا آخر هر ماه یا گاهی آخر هر سال ضروری می‌باشد و باعث می‌شود بهتر به حسابها رسیدگی شود و میزان درآمد از فروش پارچه ها یا سود حاصل شده از آنها مشخص شوند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت