توزیع کننده پارچه ملانژ کجراه دورس

توزیع کننده پارچه ملانژ کجراه دورس

توزیع کننده پارچه ملانژ کجراه دروس در شهرهای مختلف وجود دارد. از این پارچه ها در انواع لباس ها استفاده می شود که بیشتر در لباس های زنانه و در انواع بلوز دورس زنانه می توان از آن استفاده نمود. پارچه دورس نوعی پارچه ضخیم و لطیف می باشد. این پارچه ها بیش تر برای لباس هایی استفاده می‌ شوند که به صورت پاییزه و زمستانه هستند. این پارچه طرفداران بسیاری دارد.

دورس چیست؟

پارچه ها‌ی نخ پنبه ای هستند که نسبت به بقیه پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است. به دلیل بافت گرم و ضخیم دورس، از آن برای دوخت لباس های ورزشی، هودی، سویشرت و… استفاده می‌کنند. بنابراین دورس جزو پارچه
های گرمی است که غالبا در زمستان و پاییز استفاده شده و مقاومت بالایی دارد. پشت این پارچه با تارهای نخ بفته شده و روی آن بافتی متراکم و ضخیم دارد؛ معمولا جنس نخ های نگهدارنده پشت از پنبه است و روی آن را با هر نخی می توان تنید.

توزیع کننده پارچه ملانژ کجراه دورس
دورس ها، از خانواده تریکوها هستند. این محصول را به دو شکل دو نخ و سه نخ با ماشین های به اصطلاح گردباف، تولید می کنند که به صورت طاقه ای و کیلویی وارد بازار می شود. از آنجا که روی این پارچه را از هر نخی می توان بافت، به همین دلیل این کالا دارای تنوع بالا و در جنس ها و رنگ های متنوعی است. پارچه دورس پنبه و پارچه دورس ملانژ از محبوب ترین انواع این پارچه بوده که به صورت پرتکرار در خط تولید کارخانجات نساجی به مرحله بافت می رسد.

مهم ترین موارد کاربردی دورس

پارچه های دورس از پنبه، لاکرا و پلی استر تولید می شود. هر کدام از این جنس ها، مختصاتی دارند که ترکیب آنها با هم، باعث به وجود آمدن محصولی جدید می شود که بنا به نیاز و ذائقه مشتری از آن استفاده می شود. انواع شلوار گرم، سویشرتهای مردانه، زنانه و بچگانه، انواع لباس ورزشی مانند گرم کن، تی شرت، شورت و… متداول ترین موارد استفاده دورس است.
بخش داخلی سوییشرت، هودی، اسلش و پوشاکی که با دورس تهیه می شود، نرم و لطیف است که ویژگی مهم این پارچه ها به حساب می آید. کیفیت مرغوب این پارچه از خصوصیات بارز و انکارناپذیر این نوع بافت است، آنچنانکه با گذر زمان و استفاده مکرر، لباس کماکان شکل اصلی خود را حفظ می کند. در گذشته نه چندان دور، در تولید لباس های پاییزه و زمستانی از پارچه های گرم ساده ای استفاده می شد که چشم و دل مخاطب سخت پسند را اشباع نمی کرد ولی در این روزگار با پیشرفت تکنولوژی و تنوع سلیقه مردم، انواع چاپ خورده، با رنگ آمیزی های متنوع و شاد از این دست پارچه ها، در دوخت لباس های دو فصل پایانی سال استفاده می شود.

دانستنی هایی درباره پارچه ملانژ کجراه

دانستنی هایی درباره پارچه ملانژ کجراه در دست داشتن دانستنی هایی درباره پارچه ملانژ کجراه این کمک را می ‌کند تا بتوانیم از مشتریان دائمی این پارچه‌ ها شویم. پارچه‌ های ملانژ کج راه به دلیل استفاده از نخ و الیاف پنبه ای در لباس های بچه گانه نیز بسیار پر کاربرد می باشند. از این نوع پارچه ها در انواع لباس های ورزشی نیز استفاده می ‌شود.

برای تولید انواع سویشرت نیز از این گونه پارچه ها استفاده می نمایند. چون جنس آن بیشتر برای فصول سرد سال می باشد، بسیار در این فصول کاربرد دارد. این پارچه ‌ها برای لباس هایی استفاده می‌ شوند که گرمای خاصی را به بدن بدهد و از سرماخوردگی جلوگیری نماید.

اگر هم موقع استفاده از این نوع لباس ‌ها عرق کنیم، این پارچه ‌ها عرق را به خود جذب می نمایند. این گونه پارچه ها به دلیل مرغوبیت و کیفیت و دوام بالا محبوبیت خاصی بین افراد دارند. این مدل پارچه ها در رنگ های خاصی وجود دارند.

فروش مستقیم پارچه ملانژ کجراه

فروش مستقیم پارچه ملانژ کجراه فروش مستقیم پارچه ملانژ کجراه به دلیل محبوبیت بالای آن بسیار گسترده است. از این نوع پارچه ها در انواع لباس های مدل جدید استفاده می ‌شود. لباس های مدل جدیدی که با این پارچه ها دوخته شوند، بسیار زیبا و شیک خواهند بود. توزیع و فروش پارچه ملانژ کجراه به صورت انبوه می باشد. این پارچه ها را به صورت آنلاین نیز می‌ توان سفارش داد.

اگر پارچه کجراه را اینترنتی و به صورت عمده خریداری کنیم، بسیار قیمت آن مناسب خواهد شد. توزیع پارچه ملانژ در سطح بسیار وسیعی در شهر های مختلف ایران صورت می گیرد و به دلیل گسترش فروش پارچه کجراه نمایندگی های بسیاری برای آن در همه ی کشور وجود دارد. دورس ها در دو نخ یا سه نخ وجود دارند که از رایج ‌ترین آن ها نیز می ‌باشند.

از پارچه ملانژ کجراه دورس در انواع لباس های مردانه نیز تولید می شود. این پارچه‌ ها یکی از مرغوب ترین و معروفترین پارچه ها هستند که در مقایسه با پارچه های دیگر ضخیم تر و بادوام تر و مقاوم تر می باشند و کیفیت بسیار بالا تری دارند.

 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت