توزیع کننده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

توزیع کننده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

پارچه پلی استر یکی از پارچه ها با الیاف مصنوعی است که از آن به عنوان جایگزینی بسیار خوب و عالی برای نخ طبیعی یا پنبه بهره می‌ برند، این پارچه برای کاربردهای مختلف در صنعت مد و پوشاک به کار می رود، توزیع کننده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا محصول را در طرح و رنگ های متنوع با بالاترین درجه کیفی و نازل ترین قیمت ها به فروش می رساند.

توزیع کننده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

بررسی نخ پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

بررسی نخ پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا نخ پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا از نوع نخ های مصنوعی است، این الیاف را با ترکیب کردن موادی پلیمری تولید می کنند، این مواد پس از ترکیب توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور می ‌کنند و در این صفحات به وسیله هوای سرد به صورت لیفت‌ درآمده و دسته ای از الیاف را تشکیل می دهند که با کشش مناسب به شکل الیاف کوتاهی در می ‌آیند.

این الیاف را به اندازه های دلخواه برش داده و برای تولید پارچه های پلی استر به کار می برند، این پارچه ها به دلیل کیفیت فوق العاده و مزیت‌های ویژه بسیار پر مصرف می باشند، این پارچه ها در برابر کشش، چین و چروک، مواد شیمیایی، فرسایش، ساییدگی و دیگر آسیب ها تحمل و مقاومت بالایی دارند.

در صنعت مد و پوشاک این پارچه بسیار محبوب بوده و به کار گرفته می ‌شود، رنگ ‌پذیری آن بالا است و با طرح و رنگ های متنوع با استحکام بالا موجود می باشد، الیاف و نخ های به کار رفته در این پارچه بسیار قوی و محکم هستند، پارچه بسیار سبک، نرم و لطیف است.

این پارچه را هم می توان به روش های ساده‌ نگهداری کرد و سال های طولانی از آن استفاده نمود، از مزیت‌های ویژه این پارچه ضد آب بودن پارچه است که عایق رطوبت بوده و آب به درون تار و پود پارچه نفوذ نمی ‌کند.

این پارچه برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب بوده و با لمس پارچه و دیدن آن از نزدیک متوجه خواص ابریشمی آن می شوید.

صادرات پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

صادرات پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا ‌صادرات پارچه ویسکوز لاکرا پلی استر به بازارهای داخلی و خارجی انجام می‌ شود، این پارچه به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا مشتریان زیادی در بازارهای سراسر جهان دارد، برای تولید این پارچه از الیاف پلی استر می ‌برند، این تولیدی با استفاده از بهترین طراحان و دوزندگان و بهره ‌گیری از فناوری ‌های روز بهترین پارچه های با کیفیت و درجه یک صادراتی را تولید می کند.

مرکز توزیع پارچه پلی استر با به کار بردن ابتکار و نوآوری در تولید محصولات خود و با خلاقیت بالا بهترین انواع پارچه با دوام و با کیفیت را تولید کرده و به صورت تضمینی به بازارهای مصرف ارسال می کند، هم چنین فروشگاه های آنلاین و اینترنتی احداث کرده که به صورت مجاز و معتبر کار می کنند و ارسال پارچه را به مناطق مختلف و حتی بازار های خارجی انجام می دهند.

با خرید از این طریق می‌ توان از کیفیت محصول اطمینان کسب کرد و بهترین خرید مقرون به صرفه را تجربه کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت