تولید پارچه جودون پنبه لاکرا

تولید پارچه جودون پنبه لاکرا

 بزرگترین کارخانه پارچه جودون لاکرا در اصفهان واقع شده است. این کارخانه از بزرگترین کارخانه در زمینه تولید پارچه جودون لاکرا می باشد. برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام کنید.

تولید پارچه جودون پنبه لاکرا

الیاف پارچه جودون چیست؟

الیاف پارچه جودون چیست؟

الیاف جودون در انواع بافت های ضخیم و نازک در بازار عرضه می شود. در واقع به خاطر نوع بافت آن می باشد. پارچه جودون توسط ماشین های گردباف بافته می شود. نخ های متنوعی را برای تهیه پارچه جنس جودون می توان به کار برد. پارچه جودون از نخ پنبه برای بافت این پارچه استفاده می شود. استفاده از نخ مصنوعی در کنار پنبه باعث ضخامت پارچه جنس جودون می شود. باید توجه داشت که استفاده از نخ مصنوعی در پارچه جودون نسبت مستقیم با کیفیت آن دارد. مسلم است که پارچه جودون دارای کیفیت و ظاهر بهتری دارد. جنس جودون بافت ویژه ای دارد، پارچه جودون از نظر کیفیت بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد.


پارچه جنس جودون برای تهیه تیشرت بسیار متداول است. انواع تیشرت سه دکمه در طرح و رنگ متنوع در بازار موجود است که با پارچه جودون تهیه شده اند. به همین دلیل است که این پارچه از جمله پارچه های پرطرفدار در بین فعالان پوشاک محسوب می گردد. پارچه جودون پس از اینکه به صورت خام تهیه شده جهت رنگرزی و تکمیل به کارخانجات فرستاده می شود. رنگرزی و تکمیل پارچه جنس جودون بسیار مهم است.

تفاوت برندهای معروف خارجی و برندهای ایرانی در استفاده از نخ در بافت و نیز تکمیل و رنگ پارچه است. تکنولوژی یکسان است. اگر از نخ مرغوب همچون پنبه کامفور و کامپکت استفاده شود پارچه جنس جودون بهتری به دست می آید. قیمت جنس جودون نیز بنا به اسفاده از نوع نخ متغیر است.

هر چقدر نخ مصنوعی استفاده شود قیمت نیز متغیر می شود. جنس جودون تولید شده در ایران قابلیت صادرات دارد. با توجه به استفاده گسترده پارچه جودون در تولید تیشرت مردانه بازار بسیار مناسبی برای پارچه جودون در کشورهای اصلی تولید کننده پوشاک فراهم است.

قیمت عمده پارچه جودون لاکرا اعلا

قیمت عمده پارچه جودون لاکرا اعلا

قیمت پارچه جودون لاکرا به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد. قیمت پارچه جودون بر اساس کیفیت و مرغوبیت آن مشخص نمی شود. برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم و اینترنتی اقدام به خرید کنید.

خرید اینترنتی به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار سود آور می باشد. قیمت عمده پارچه جودون اعلا بسیار پایین می باشد. خریدار می تواند با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را با قیمتی بسیار پایین به صورت عمده خریداری کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت