تولید پارچه دورس پنبه دو نخ پشت خاردار

تولید پارچه دورس پنبه دو نخ پشت خاردار

پارچه دورس پنبه دو نخ پشت خاردار از جمله پارچه های بسیار پرکاربرد و پرمصرف در صنعت تریکوبافی است که توسط تولید کنندگان متعددی تهیه و در اختیار مردم قرار می گیرد. این محصول به دلیل داشتن الیاف خاص، اغلب در دوخت لباس های پاییزه و زمستانه استفاده می شود و متقاضیان بسیار زیادی دارد.

تولید پارچه دورس پنبه دو نخ پشت خاردار

خصوصیات پارچه دورس پنبه چیست؟

خصوصیات پارچه دورس پنبه چیست؟ ما در این مطلب قصد داریم برخی از خصوصیات بارز و قابل توجه پارچه ی دورس پنبه را برای شما عزیزان ذکر کنیم به امید آن که مفید و موثر واقع گردد؛ پس لطفا تا انتهای کلام ما را همراهی فرمایید تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

این پارچه ها به طور کلی از الیاف پنبه ای و پلی استری تولید می شوند و تراکم بسیار بالایی دارند به همین علت گرمای لازم را در فصول سرد سال برای بدن تامین می نمایند.

رویه ی این محصولات تا حدودی زبر و پرزدار است و در صورتی که برای تولید پیراهن مورد استفاده قرار گیرد، حتما باید آن را به همراه پوشش نازکی در زیر لباس به تن کرد تا موجب آزار و آسیب به پوست نشود.

پارچه های فوق الذکر دارای ضخامت و مقاومت زیادی در برابر تغییرات و فشار های محیطی از جمله کشش و سایش هستند و بعد از سالیان سال به همان صورت اولیه، ظاهر خود را حفظ می نمایند.

اکثرا ظاهر این محصولات به صورت مشبک و سوراخ دار دیده می شود و در طرح و رنگ های متنوعی به تولید می رسد به همین دلیل قادر به جلب توجه افراد مختلف با سلیقه های گوناگون می باشد.

از دیگر ویژگی های اصلی برای پارچه های نام برده شده می توان به متراژ بالای آنان اشاره نمود که این امر، امکان استفاده در بسیاری از مشاغل و حرفه ها را فراهم نموده است.

عمده فروشی پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

عمده فروشی پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا عمده فروشی پارچه دورس لاکرا در این سایت با عرضه ی بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول با مقرون به صرفه ترین قیمت ها و در نظر گرفتن تخفیفات استثنایی تا به امروز توانسته است باعث جلب اعتماد و رضایت همراهان و مشتریان خود گردد.

چنانچه قصد خرید و دریافت این پارچه ها به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه را داشتید، تنها کافی است که به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه فرمایید و بعد از بازدید از آن ها، بر روی نوع و اندازه ی آن ها کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت کسب آگاهی های بیش تر قادر هستید که از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با همکاران واحد فروش و یا پشتیبانی تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت