تولید پارچه دورس گلکسی نخ درجه یک

تولید پارچه دورس گلکسی نخ درجه یک

یکی از انواع پارچه های تولیدی در صنایع نساجی ایران پارچه دورس گلکسی می باشد. این پارچه کاربرد زیادی در تولید انواع لباس های پاییزه و زمستانه مانند سویشرت و گرمکن ورزشی دارد. تولید پارچه دورس برای تامین نیاز داخلی کفایت می کند.شما تا چه اندازه با انواع مدل های مختلف پارچه دورس آشنایی دارید و آیا میدانید که چگونه می توانید بهترین نوع این پارچه را خریداری نمود؟

تولید پارچه دورس گلکسی نخ درجه یک

معرفی مدل های مختلف پارچه دورس

معرفی مدل های مختلف پارچه دورس انواع پارچه های دورس به وسیله ماشین های گرد باف تولید می شوند. ضخامت انواع این پارچه ها زیاد بوده و جنس رویه و پشت آنها با همدیگر متفاوت است. قسمت پشتی این پارچه معمولاً از الیاف پنبه بوده و سطح روی آن از الیاف نخی مختلف ساخته شده است.

انواع مختلف پارچه دورس در دو دسته دو نخ به نخ تقسیم بندی می شوند. این پارچه ها از ضخامت بیشتری نسبت به انواع پارچه های نخی برخوردارند و پرکاربردترین پارچه های تریکویی به شمار می‌روند.

 از جمله انواع پارچه های دورس می توان به پارچه دورس پنبه، دورس  گلکسی و دورس گلکسی پشت کجراه  اشاره کرد. 

در پارچه های دورس گلکسی برای لایه پشتی پارچه از الیاف لاکرا و یا فلامنت به جای پنبه استفاده شده است. نوع پشت کجراه این پارچه ها همان طور که از نامش مشخص است در قسمت گوشی دارای خطوط کج می باشند. 

انواع مدل های پارچه دورس دارای عرض ۱۰۵ سانتی متر بوده و در دو نوع خار دار یا بدون خار به بازار عرضه شده اند.

همه انواع مدل های پارچه دورس برای تولید محصولاتی مانند شلوار، سویشرت بچگانه و مردانه، لباس های گرم ورزشی و گرم کن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه گلکسی پنبه از نظر کیفیت و راحتی یکی از بهترین انواع این پارچه ها بوده و به دلیل استفاده از الیاف نخی به جای الیاف پلی استری دارای قیمت بالاتری هستند.

خرید بهترین پارچه دورس گلکسی پنبه

خرید بهترین پارچه دورس گلکسی پنبه

کارگاه های تولید کننده انواع پوشاک به ویژه لباس های گرم پاییزه و زمستانه و همچنین کسانی که به صادرات انواع پارچه ایرانی به کشورهای دیگر مشغول هستند می توانند از بهترین پارچه دورس گلکسی پنبه به عنوان یک پارچه مناسب برای تولید محصولات با کیفیت و یا صادرات استفاده کنند.

برای خرید پارچه دورس می توانید با مسئول فروش ما تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات در مورد قیمت این نوع پارچه و سایر مشخصات آن نسبت به سفارش خود اقدام نمایید. 

ما برای خریدارانی که به صورت عمده این پارچه را از ما خریداری کنند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت