تولید پارچه گردباف تریکو جودون

تولید پارچه گردباف تریکو جودون

پارچه گردباف جودون و تریکو برای دوخت چه نوع لباس هایی مناسب است؟ در تولید پارچه های گردباف از چه نوع الیافی استفاده می شود؟ امروزه بیشترین مصرف پارچه جودون افزایش یافته که عوامل کیفی و برخی ویژگی های دیگر در روند این امر نقش داشته اند. چگونه می توانید بهترین نوع این محصولات را با قیمت تولیدی تهیه و خریداری کنید.

تولید پارچه گردباف تریکو جودون

پارچه جودون مناسب چه فصلی است؟

پارچه جودون مناسب چه فصلی است؟ یکی از متنوع ترین انواع پارچه های موجود در بازار از نظر کیفیت جنس و رنگ بندی پارچه های جودون هستند. جودون ها زیر گروه انواع پارچه های گردباف هستند که در تولید آنها از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.
به طور کلی انواع پارچه جودون را می توان در دو گروه اصلی دسته بندی نمود. پارچه جودون نخی که از الیاف پنبه ای بافته می شوند. بافت نرم، سبک و طرح دار و گلدار از جمله ویژگی های آن به شمار می رود. انواع تیشرت مردانه و زنانه و لباس های خانگی را با این نوع پارچه می دوزند. باید خاطر نشان کرد که پارچه جودون نخی و پنبه ای مناسب فصل پاییز و بهار است.
در مقابل پارچه جودون اعلا کشی قرار دارد. از این مدل به علت استفاده از الیاف پلی استر اغلب برای دوخت لباس های ورزشی و تیشرت های زمستانه مردانه، لباس مجلسی و رسمی استفاده می کنند.
بافت نرم و حالت کشسانی مناسب در کنار تنوع رنگی بالا برخی از مزایای کیفی و کمی این نوع پارچه گردباف به شمار می آید. توجه کنید که شناخت پارچه جودون اصل نخی کار چندان سختی نیست. زیر دست و بافت نرم در کنار انعطاف پذیری اندک ویژگی بارز پارچه های جودون به شمار می آیند.

خرید عمده پارچه گردباف جودون اعلا

خرید عمده پارچه گردباف جودون اعلا نوع و کیفیت الیاف بکار رفته در تولید پارچه گردباف جودون نقش موثری در تعیین کارآیی و عمر مفید آنها دارد. از سوی دیگر تمامی این عوامل می تواند در قیمت گذاری هر متر از آن نیز تاثیرگذار باشد. به طور کلی بدون در نظر گرفتن فاکتورهای کیفی، تمامی موارد زیر به عنوان عوامل کمی نقش موثری در افزایش یا کاهش قیمت انواع پارچه گردباف در بازار دارند:

  • قیمت روز الیاف خریداری شده برای تولید پارچه
  • هزینه های تولیدی
  • نوسانات بازار پارچه
  • وارداتی یا تولید داخل بودن مواد اولیه
  • میزان سفارشات در خریدهای عمده
  • انتخاب تامین کننده و شیوه خرید

چگونگی خرید پارچه جودون می تواند حاشیه سود خریداران را افزایش یا کاهش دهد. معیاری که بسیاری از فعالین تازه کار به آن توجه چندانی ندارند. برای این منظور ما برآن شدیم تا جدیدترین تولیدات داخلی و انواع پارچه های گردباف وارداتی را با قیمت کف بازار در اختیار خریداران عمده قرار دهیم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت