تولید کننده پارچه ملانژ دورس سه نخ خارخورده

تولید کننده پارچه ملانژ دورس سه نخ خارخورده

تولید کننده پارچه ملانژ دورس سه نخ خار خورده تمام تلاش خود را انجام می دهد تا محصول با کیفیتی را تولید و روانه بازارها کند. پارچه ها برای تولید انواع البسه ها استفاده می شوند. به همین دلیل در انواع مختلفی تولید می شوند.

تولید کننده پارچه ملانژ دورس سه نخ خارخورده

با پارچه دورس بیشتر آشنا شوید

با پارچه دورس بیشتر آشنا شوید

پارچه دورس نوعی پارچه ضخیم می باشد که به وسیله ماشین های گردبافت بافته شده است. روی این نمونه محصول ضخیم می باشد و پشت آن تارهای نخ وجود دارد. این محصول برای دوخت البسه های زمستانی و پاییزی استفاده می شود. این پارچه ها از بهترین الیاف پنبه ساخته شده اند و جزو پارچه های تریکو می باشند. این نمونه محصولات به دو صورت دورس و یک رس می باشند و برای دوخت البسه های ورزشی استفاده می شوند. از موارد کاربرد این محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای دوخت شلوار، سویشرت های بچه گانه، شلوار مردانه، سویشرت مردانه استفاده می شود.
  • لباس های ورزشی گرم و گرم کن ها با این لباس بافته می شوند.

فروش ویژه پارچه ملانژ دورس اعلا در تهران

فروش ویژه پارچه ملانژ دورس اعلا در تهران

فروش ویژه پارچه ملانژ دورس اعلا در تهران بازار داغ و پر رونقی دارد. چون مشتریان همیشه به دنبال خرید بهترین محصول با بهترین قیمت می باشند. این پارچه در انواع مختلفی تولید می شود که شامل گزینه های زیر می شوند:

  • پارچه دورس سه نخ: این نمونه پارچه ها برای دوخت لباس های زمستانی و ورزشی استفاده می شوند. با توجه به نوع البسه ها این پارچه ها می توانند به دو صورت دو رس یا سه رس باشند. 
  • پارچه دورس گلکسی : این نمونه به جای پنبه از فلامنت بافته شده است و اگر شما به پشت پارچه نگاه کنید می توانید متوجه این امر شوید. لباس های ورزشی و سویشرت با استفاده از این محصول تولید می شوند. از رنگ های روشن این پارچه می توان برای دوخت لباس کودک هم استفاده کرد.
  • پارچه دورس گلکسی پشت کجراه : پشت این پارچه همان طور که از نامش پیداست به صورت کجراه می باشد. این نمونه جزو پارچه های بافت مارت می باشد. امکان تولید این نمونه محصول در رنگ های متنوع وجود دارد. عرض این محصول ۱۰۵ می باشد و به دو صورت خار خورده و بدون خار تولید می شود. برای تولید انواع سویشرت، لباس های ورزشی و شلوار اسلش کاربرد دارد.

فروش پارچه ملانژ در رنگ و مدل های متنوعی انجام می شود. پارچه دورس اعلا باید بافتی محکم داشته باشد. شما می توانید با توجه به نوع پوشاکی که می خواهید با استفاده از این پارچه ها تولید کنید می توانید از نمونه های مختلف این محصولات استفاده کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت