تولید کننده پارچه ملانژ گلکسی اسلش

تولید کننده پارچه ملانژ گلکسی اسلش

پارچه ملانژ گلکسی در برند های معتبر توسط کارخانجات نساجی و تولیدی های مختلفی در کشور تولید می شود که این نوع پارچه را با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و در رنگ های متفاوت تولید می کنند.

 تولید کننده پارچه ملانژ گلکسی اسلش

از کاربرد پارچه گلکسی بیشتر بدانید

از کاربرد پارچه گلکسی بیشتر بدانید پارچه گلکسی برای تولید لباس در فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب است به گونه ای که می توان به جای خرید لباس های پشمی گران، لباس با پارچه گلکسی را انتخاب کرد زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که پوشیدن لباس را برای فرد در انواع سایز ها تا حد زیادی ممکن می کند. این نوع پارچه به خاطر دارا بودن نخ پنبه و فیلامنت، از وزن سبکی برخوردار است به همین علت در تولید لباس های ورزشی، شلوار اسلش، انواع سویشرت و شلوار های گرمکن از آن استفاده می کنند. هم چنین پنبه موجود در پارچه ملانژ از بدن در مقابل سرما،  تعریق و ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می کند و هوا را به خوبی از میان الیاف لباس عبور می دهد این ویژگی سبب شده است که پارچه ملانژ در تهیه لباس ورزشی و لباس های راحتی کاربرد زیادی داشته باشد. الیاف مصنوعی و طبیعی که در این بافت این  پارچه به کار رفته، کیفیت پارچه را افزایش داده است.  

در پشت پارچه گلکسی، کش و نخ میکروفیلامنت به کار برده می شود که وجود این نخ و کش، باعث می شود برای افراد با سایز های مختلف به راحتی پوشیده شود علاوه بر این دارای تن خور عالی می باشد. پارچه ملانژ دورس نسبت به دیگر پارچه ها، ضخیم تر و دارای مقاومت بیشتری می باشد از این رو برای تهیه شلوار ها و سویشرت های بچگانه بسیار کاربرد دارد. 

این نوع پارچه در مقابل گرما و رطوبت حالت خود را حفظ و تغییر نمی کند به همین علت برای لباس های بچگانه که زیاد شسته می شوند می تواند مورد مناسبی باشد. پارچه گلکسی دارای ویژگی هایی چون: لطافت بالا و قابلیت کشسانی بسیار است بنابراین افراد چاق هم می توانند از آن استفاده کنند.

عمده فروشی پارچه ملانژ دورس گلکسی

عمده فروشی پارچه ملانژ دورس گلکسی فروشگاه های زیادی در زمینه فروش پارچه ملانژ فعالیت دارند که به صورت جزئی یا عمده در مناسب ترین قیمت، پارچه ها را در بازار به فروش می رسانند. خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه عمده فروشی پارچه ملانژ، آن را با بهترین کیفیت و عمده خریداری کنند. این فروشگاه ها به صورت آنلاین نیز محصولات خود را در رنگ های مختلف و سایز های متفاوت  با قیمت مناسب به اشتراک می گذارند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت