خرید انواع پارچه اسپان لاکرا

خرید انواع پارچه اسپان لاکرا

پارچه ها دارای انواع مختلفی می‌ باشند و با استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی و … طراحی و تولید می شوند که هر کدام از ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی برخوردار می باشند. یکی از نمونه های کاربردی آن پارچه اسپان لاکرا می باشد. این روزها امکان خرید پارچه اسپان لاکرا به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد که به دلیل استفاده زیاد و کیفیت بالا استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

خرید انواع پارچه اسپان لاکرا

مشخصات فنی پارچه اسپان لاکرا

مشخصات فنی پارچه اسپان لاکرا پارچه اسپان لاکرا دارای بافتی نرم و لطیف بوده و از کشسانی بسیار خوبی برخوردار می باشد و در انواع رنگ و طرح های مختلف طراحی و تولید می شود. این پارچه دارای ثبات رنگ می باشد و در اثر شستشو با مواد شوینده تغییری در کیفیت و رنگ آن حاصل نمی‌شود همچنین از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. این پارچه چروک نمی شود و در برابر سایش و پارگی مقاومت خوبی دارد. امروزه از انواع پارچه اسپان لاکرا در دوخت انواع لباس های ورزشی، جوراب، لباس زیر، باندهای کشی و … استفاده زیادی می شود.

امروزه بسیاری از تولید کنندگان پوشاک از خریداران عمده این پارچه می باشند و بوسیله آن انواع البسه مردانه و زنانه همچنین بچگانه را در رنگبندی زیبا و شیک طراحی و تولید می کنند. در حال حاضر انواع پارچه از جمله لاکرا در نساجی ها با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته مطابق با استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود و با ضمانت کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

قیمت انواع پارچه اسپان لاکرا

قیمت انواع پارچه اسپان لاکرا قیمت انواع پارچه اسپان لاکرا به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در آن، رنگ و طرح پارچه، برند و شرکت تولید کننده، هزینه‌های تولید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نحوه خرید و فروش و … بر قیمت پارچه تاثیرگذار می‌باشند. شایان ذکر است قیمت پارچه اسپان در خریدهای عمده و مستقیم به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می‌دهند.

یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع پارچه اسپان مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز به روز رسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را با کمک و مشاوره کارشناسان ما انتخاب و تهیه نمایید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه‌های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت