خرید انواع پارچه تریکو مرغوب

خرید انواع پارچه تریکو مرغوب

پارچه تریکو یکی از انواع پارچه هایی است بسیار مورد توجه صنعت جوراب بافی و پوشاک است و برای خرید پارچه تریکو مرغوب که با تنوع بسیار در بازار های کشور موجود است باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.
فراوانی و تنوع پارچه تریکو یکی از عوامل جلب رضایت صنعتگران بخش تولید و فروشندگان در سطح کشور است. به دلیل قیمت مناسب پارچه تریکو اکثریت قشرهای مردم از آن استفاده می کنند و به علت انعطاف پذیری و نرمی پارچه تریکو، یکی از پارچه های لوکس به شمار می رود.
در صنعت پوشاک فاستونی و چرم به علت سهولت در بخش تولید اکثر تولیدها از پارچه تریکو استفاده می کنند هرچند که برای تولید جوراب و تی شرت هم کاربرد دارد اما بخاطر مراحل و تجهیزات خاصش کمتر مورد استقبال تولید کنندگان است.
برخی از آیتم ها و مشخصات پارچه تریکو از قبیل عرض پارچه،لول شدگی، پارچه راه راه و در نهایت جنس و نوع بافت از مهمترین نکات در خرید پارچه تریکو می باشند.
به طور برای دوخت لباس براساس الگو بهتر است ابتدا از خیاط عرض مناسب را پرسش کنیم و سپس اقدام به خرید پارچه تریکو کنید. لول شدگی یکی از مواردی است که کارخانجات برای کاهش درجه حرارات در زمان تولید استفاده می کنند و برای خیاطان اشکالاتی را موجب می شود. به علت راه راه یا رینگر بودن پارچه تریکو در زمان دوختن و اتصال بخش های مختلف لباس زیبایی خاصی را ایجاد می کند و در نهایت جنس و نوع پارچه بیان کننده طول عمر و هر چه بهتر شدن لباس برای مشتریان است.

خرید پارچه تریکو

از حسنات پارچه تریکو بافت آنها به صورت کشبافت که باعث می گردد بیشتر مشتری ها با سایز های مختلف بتوانند از این لباس ها استفاده کنند. همچنین تنوع رنگ بندی و مدل های مختلف پوشاک در این زمینه سلیقه های مختلف را راضی نگه داشته است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت