خرید انواع پارچه ویسکوز کشی پلی استر

خرید انواع پارچه ویسکوز کشی پلی استر

امروزه در کشو ما انواع مختلف پارچه با جنس و کاربرد های مختلف در  رنگ های متنوع موجود است که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارتد. خریداران می توانند برای خرید انواع پارچه ویسکوز کشی پلی استر به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. 

خرید انواع پارچه ویسکوز کشی پلی استر

آیا می دانید پارچه ویسکوز چه کاربردی دارد؟

آیا می دانید پارچه ویسکوز چه کاربردی دارد؟ تولید کنندگان و بیش‌تر افراد از پارچه ویسکوز به خاطر استحکام کم الیاف این پارچه برای رومیزی، ملحفه، لباس زنانه و مردانه، زیر پوش و لباس ورزشی استفاده می کنند. 

پارچه ویسکوز جزء پارچه های خنک محسوب می شود و در مرحله رنگرزی به راحتی رنگ پذیر می باشد و می تواند بیشتر رنگ ها را به خود بگیرد. 

این پارچه به دلیل اینکه الکتریسیته ایجاد نمی کند جزء پارچه های محبوب برای دوختن لباس های خانگی شده است. 

از خاصیت این پارچه می توان به جذب رطوبت بالای آن اشاره کرد همچنین خاصیت ارتجاعی کمی دارد. 

پارچه ویسکوز دارای انواع مختلفی مانند : ویسکوز کبریتی، ویسکوز اسپان، ریون و لاکرا می باشد که هر کدام دارای کیفیت و کاربرد های مختلفی می باشد. 

تولید بهترین پارچه ویسکوز کشی کبریتی

تولید بهترین پارچه ویسکوز کشی کبریتی تولید پارچه ویسکوز کشی کبریتی در کشور ما با بهترین مواد اولیه و کیفیت بالا در رنگ بندی های مختلف تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. 

به دلیل کیفیت و کاربرد زیادی که این پارچه دارد بازار فروش آن رونق زیادی پیدا کرده است و علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز خیلی پر فروش و پر طرفدار می باشند. 

به همین دلیل سالانه میزان زیادی از این محصول با بهترین جنس و کیفیت خیلی بالا به کشورهای دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود. 

قیمت انواع مختلف این پارچه به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید، کیفیت مواد اولیه به کار، نحوه خرید، برند تولید کننده، طرح و مدل، متراژ، شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی بستگی دارد. 

به دلیل استقبال زیاد برای خرید این پارچه جهت تولید لباس های مختلف تولید کنندگان تلاش می کنند میزان کیفیت و تولید محصولات خود را بالا ببرند تا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند و مشتریان بیشتری نیز جذب کنند. 

خریداران می توانند این محصولات را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنند. خرید عمده برای مشتری سود فراوانی در بردارد و می تواند تخفیف خوبی از فروشنده دریافت کند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت