خرید بهترین پارچه شانتون سه نخ اسلپ

خرید بهترین پارچه شانتون سه نخ اسلپ

پارچه شانتون بیشتر از ترکیب پنبه، پلی استر و اکریلیک تشکیل می شود که انواع مختلفی از جمله سه نخ اسلپ و… دارد و با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، مورد توجه افراد مختلف با سلیقه های گوناگون قرار گرفته است.

 خرید بهترین پارچه شانتون سه نخ اسلپ را می توانید به صورت اینترنتی و از این فروشگاه انجام بدهید و از تخفیف های ویژه ای که در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید.

خرید بهترین پارچه شانتون سه نخ اسلپ

پارچه شانتون چه خصوصیاتی دارد؟

پارچه شانتون چه خصوصیاتی دارد؟ پارچه شاتتون دارای جنس نخی و بافت درشت می باشد که به دلیل سبک و نازک بودن آن، برای فصل هایی از جمله بهار و تابستان که هوا کمی گرم می شود، بسیار مناسب است.

خصوصیات مهمی که این نوع پارچه دارد و باعث شده موارد کاربرد آن بسیار بالا برود شامل موارد زیر می شود:

۱٫راحتی بالای پارچه

از ویژگی های مهم پارچه شانتون راحتی آن است که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند و برای افرادی که به دنبال لباس هایی صاف و سبک هستند که در آن احساس راحتی داشته باشند، بهترین گزینه می باشد.

۲٫مقاومت بالا در مقابل شستشو

این پارچه از قابلیت بالایی در هنگام شستشو برخوردار است و در برابر انواع مواد شوینده مقاوم بوده و دچار آسیب های از جمله رنگ رفتگی، آبرفت و… نمی شود و بافت آن نیز سالم مانده و به راحتی نمی پوسد.

۳٫عدم نیاز به اتو کردن

جنس شانتون به خاطر بافت درشتی که دارد، تقریبا صاف است و زیاد چروک نمی شود و به همین دلیل برای کسانی که به دنبال پارجه ای هستند که همیشه نیاز به اتو کردن نداشته باشد، گزینه بسیار خوبی می باشد و در این صورت همیشه مرتب به نظر می رسند.

۴٫ضد حساسیت

بافت پارچه شانتون پنبه ای می باشد و لباس هایی که از آن تهیه می شوند، به خاطر جنس پارچه و عبور هوا از آن مانع عرق کردن بدن شده و از بروز حساسیت ها از جمله خارش، سوزش و… جلوگیری می کنند.

همچنین به دلیل به کار رفتن پنبه در آن برای افرادی که پوست حساسی دارند، ایجاد حساسیت نمی کند و با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند.

۵٫متنوع بودن طرح ها

تنوع طرح و رنگ در پارچه شانتون به قدری بالا می باشد که باعث تنوع در کاربرد های آن هم شده است و علاوه بر به کارگیری در تولید مانتو، شلوار،کت، دامن، سارافون و…، به عنوان پارچه مبل، کوسن، روتختی و… هم استفاده می شود.

۶٫مناسب بودن قیمت ها

به طور کلی این پارچه نسبت به پارچه های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است و برای افراد با درآمد های مختلف مناسب است.

قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ اندونزی

قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ اندونزی قیمت پارچه شانتون سه نخ با توجه به عوامل مختلف همچون طرح، کیفیت، برند و… با هم متفاوت است و معمولا تولیدکنندگان آن ها برای خریدهای عمده قیمت پایین تری ارائه می دهند تا فروش خود را بالا ببرند.

قیمت عمده پارچه شانتون اندونزی در این فروشگاه با تخفیف های بسیار ویژه ای همراه می باشد که برای مشتری ها امکان خریدی کاملا مطمئن و مقرون به صرفه را فراهم کرده است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت