خرید بهترین پارچه ویسکوز پنبه ای

خرید بهترین پارچه ویسکوز پنبه ای

پارچه الیاف که بر خلاف تصور عمومی پایه طبیعی دارد و هم چون پنبه دارای ماهیت سلولزی است. تولید این الیاف به دست انسان می باشد الیافی که اضافه بر پنبه نایلون و پلی استر هم به آن افزوده شده است ولی از نوع کاملا مصنوعی می باشد. خرید بهترین پارچه ویسکوز پنبه ای در این مجموعه امکان پذیر است رطوبت بالایی دارد گاهی این جذب تا ۵۰ درصد بیش تر از پنبه می باشد. صادرات پارچه ویسکوز امروزه به آسانی صورت می گیرد و مانند زمان های گذشته دشوار نیست.

خرید بهترین پارچه ویسکوز پنبه ای

خصوصیات ویژه پارچه ویسکوز پنبه ای دو رو

خصوصیات ویژه پارچه ویسکوز پنبه ای دو رو این پارچه ها دارای خاصیت ارتجاعی در مدل های الیاف طبیعی دارند و این امر موجب شده تا کمتر چروک شود. این محصول په راحتی چروک نمی شود ظاهر درخشان و براق نسبت به پارچه پنبه ای دارد که در آن ها پلاستیک و پلی استر به کار رفته شده است. خاصیت تنفسی بسیار بالایی دارد به طوری که جزو پارچه های خنک و تابستانی به حساب می‌آید و از ابریشم طبیعی نیز خنک تر هستند می توان آن ها را در تابستان و … استفاده کرد.

پارچه هایی که پوششی ویسکوز داشته باشد بیش تر برای فصول گرم سال استفاده می شود و در مرحله رنگرزی و طراحی بسیار آسان تر رنگ را به خود می‌گیرند و به همین دلیل این پارچه دارای رنگ بندی متنوع و طراحی متفاوتی است از این پارچه برای لباس های زنانه و مردانه تابستان زیر پوشش و لباس های ورزشی و همچنین تهیه رومیزی استفاده می کنند.

پارچه ویسکوز دو رو یکی از پارچه های بسیار خوب و کاربردی در بازار پارچه می‌باشد. که از نرمی و لطافت خاصی برخوردار هست یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه که بسیار آن را محبوب نموده است و قیمت مناسب آن در مقابل کیفیت و تنوع رنگ بسیار بالا می باشد. این محصول به دلیل کیفیت عالی که دارد به خارج ایران صادر می گردد .

این محصول در برابر حرارت، رطوبت، گرما و سرما و یخ زدگی بسیار با دوام است و تغییر شکل نمی دهد.

صادرات انواع پارچه ویسکوز پنبه ای

صادرات انواع پارچه ویسکوز پنبه ای صادرات انواع پارچه ویسکوز پنبه در این مجموعه امکان‌پذیر است برای سفارش این محصول در این مجموعه می توانید به صورت عمده آن را تهیه کنید. فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه اینترنتی تماس حاصل فرمایید و با مشاوره و فروش این مرکز در رابطه با صادرات پارچه ویسکوز صحبت نمایید ایشان شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد و سپس این محصول با کیفیت عالی در بسته بندی با کیفیت و در کم ترین زمان برای شما ارسال می گردد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت