خرید عمده پارچه جودون پنبه متری

خرید عمده پارچه جودون پنبه متری

خرید عمده پارچه جودون پنبه به صورت متری و یا کیلویی در بازار به فروش می رسد. خرید عمده این محصول برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است چرا که می توانند مشتریان از تخفیفات، ارسال رایگان و … که فروشنده برای خریداران عمده محصولات خود قرار داده اند بهره ببرند.

خرید عمده پارچه جودون پنبه متری

بررسی خصوصیات پارچه جودون

بررسی خصوصیات پارچه جودون جنس پارچه جودون اعلا با توجه به نوع بافتی که دارد ضخیم تر از پارچه یکرو پنبه است. در واقع علت نامگذاری این پارچه نیز بخاطر نوع بافت لوزی شکل آن است.
این پارچه به وسیله ماشین های گردباف بافته می شوند و در بافت این نوع پارچه می توان از نخ های متنوعی استفاده کرد. غالبا برای بافت آن از پنبه استفاده می شود. 

با توجه به سفارش تولید کننده و یا طراح لباس نخ های گوناگونی را به صورت ترکیبی می توان در بافت پارچه جودون بکار برد ولی شایان به ذکر است نخ های مصنوعی که در کنار نخ پنبه در بافت این نوع پارچه استفاده می شود سبب بالا رفتن ضخامت آن می گردد. 

نخ های مصنوعی بکار برده شده در بافت پارچه ارتباط مستقیمی بر مرغوبیت و کیفیت محصول نهایی دارد و پارچه های که از نخ های طبیعی پنبه تهیه شده اند کیفیت و ظاهر بهتری دارند. 

از این نوع جنس پارچه در تهیه انواع تیشرت ها چون سه دکمه و … در طرح و رنگ های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این نوع محصول با توجه به نوع نخی که در تهیه آن بکار برده شده متغیر می باشد و شرکت های تولید کننده علاوه بر عرضه این نوع پارچه در بازار به کشور های دیگر نیز صادر می کنند. 

فروش پارچه جودون پنبه تریکو اعلا

فروش پارچه جودون پنبه تریکو اعلا فروش پارچه جودون پنبه تریکو اعلا امروزه در بازار به دلیل این که در تهیه انواع تیشرت های مردانه مورد استفاده قرار می گیرد بسیار پر رونق است چراکه این نوع تیشرت ها در فصل تابستان سرد و در فصل زمستان گرم است.
امروزه فروش این محصول منحصر به داخل کشور نبوده و به دلیل مناسب بودن قیمت این محصول به کشور های دیگر نیز صادر می شود. 

مشتریان برای این که بتوانند یک محصول با کیفیت را خریداری نمایند باید اطلاعات کاملی در مورد این محصول داشته باشند تا در نهایت بتوانند یک محصول با کیفیت بالا و متناسب به نیاز خود راخریداری نمایند، یکی از این اطلاعات شناخت انواع این پارچه چون جودون لاکرا، جودون پنبه، جودون ریون، جودون فلامنت، جودون کرپ و پلی استر که همانطور که مشخص است با توجه به نوع نخی که در بافتشان به کار برده شده نامگذاری شده اند. 

هر کدام از این نوع پارچه ها هرچند دارای بافت یکسانی هستند اما دارای خصوصیات متفاوتی می باشند که شما می توانید محصول مورد نیاز خود را متناسب به کاربردی که مد نظرتان است خریداری کنید. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت