خرید عمده پارچه ملانژ درشت بافت رنگی

خرید عمده پارچه ملانژ درشت بافت رنگی

پارچه ملانژ ترکیبی ناهمگن از الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد که با درصدهای مختلف در این پارچه وجود دارند. این پارچه اغلب به رنگ طوسی بوده اما امکان تولید انواع مختلف رنگ از این پارچه وجود دارد. نوع بافت این پارچه می تواند درشت یا ریز باشد. میزان آشنایی شما با ویژگی های پارچه ملانژ درشت بافت در چه حدی است و کسانی که قصد خرید عمده این نوع پارچه را دارند باید با چه کسی تماس بگیرند؟

خرید عمده پارچه ملانژ درشت بافت رنگی

ویژگی های پارچه ملانژ درشت بافت

ویژگی های پارچه ملانژ درشت بافت

پارچه ملانژ نوعی پارچه با خصوصیات الیاف مصنوعی و طبیعی می باشد که نسبت به بسیاری از پارچه های دیگر از قیمت ارزان تری برخوردار است. هر چه میزان الیاف طبیعی این پارچه بیشتر باشد احتمال ایجاد حساسیت در پوست را کاهش می دهد و از قیمت بالاتری برخوردار است.

نوع درشت بافت این پارچه امکان تنفس بسیار خوبی دارند و مانع از ایجاد تعرق در بدن می کنند. با توجه به این که از این پارچه در تهیه لباس های ورزشی و گرم کن بیشتر استفاده می شود بنابراین نوع درشت بافت این پارچه به دلیل تنفس بالاتر و ایجاد گرمای داخلی کمتر برای تولید لباس های ورزش بسیار مناسب می باشند.

پارچه ملانژ دارای تنوع بسیار زیادی در کیفیت است و این مساله به نوع الیافی که در آن به کار رفته است بستگی دارد.

به طور معمول در یک پارچه ملانژ خوب ۳۵% الیاف پنبه و ۶۵% الیاف پلی استر به کار رفته است.

ارزان بودن و کاربرد زیاد این پارچه برای تولید لباس های ورزشی از ویژگی های این نوع پارچه نی باشد.

این پارچه به دلیل داشتن مقادیر بالایی پلی استر قدرت نفوذ رطوبت بسیار کمی دارد و به همین دلیل در اثر باران به آسانی خیس نشده و به وزن آنها اضافه نمی شود.

وجود الیاف طبیعی نیز در این پارچه باعث شده است نسبت به نور خورشید مقاومت بالاتری داشته باشد و به آسانی تغییر رنگ ندهد.

پارچه ملانژ حصیری نوع درشت بافت این پارچه بوده که به عنوان ملحفه یا بالش بیشترین کاربرد را دارد.

مرکز پخش پارچه ملانژ درشت بافت حصیری

مرکز پخش پارچه ملانژ درشت بافت حصیری

فروشگاه های عرضه انواع پارچه و تولیدی های انواع پوشاک ورزشی می توانند از پارچه درشت بافت حصیری برای عرضه به مشتریان و یا تولید لباس استفاده کنند.

برای خرید این پارچه با مرکز پخش پارچه ملانژ تماس بگیرید و پس از اطلاع از قیمت این نوع پارچه و آگاهی از سایر مشخصات این پارچه نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

مرکز ما برای کسانی که به صورت عمده اقدام به خرید این پارچه می کنند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است تا با قیمت مناسب تری این محصول به دست آنها برسد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت