خرید عمده پارچه ملانژ پنبه تیپ لاکرا

خرید عمده پارچه ملانژ پنبه تیپ لاکرا

 پارچه پنبه تیپ لاکرا در واقع نوعی پارچه است که از الیاف طبیعی پنبه و همچنین الیاف مصنوعی لاکرا تشکیل شده است. این منسوج که در مجموعه منسوجات تریکو قرار دارد، از خاصیت کششی بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر برای تولید لباس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب در مورد خرید عمده پارچه ملانژ پنبه تیپ لاکرا بحث خواهیم کرد. آن را تا انتها دنبال نمایید. 

خرید عمده پارچه ملانژ پنبه تیپ لاکرا

پارچه های لاکرا دار را بهتر بشناسید

پارچه های لاکرا دار را بهتر بشناسید

به طور کلی در مورد پارچه‌ های لاکرا باید گفت مشخصه بارز آنها همان حالت کشسانی می باشد. به طوری که هیچ گونه تغییری در ساختار شان ایجاد نمی شود. برای تهیه انواع تی شرت های زنانه، مردانه  لباس های کشتی گیران، و تی شرت های ورزشی کاربرد فراوانی دارند.

وجود پنبه در این پارچه موجب می ‌شود که با انواع پوست ها سازگاری داشته باشد و مانع از ایجاد حساسیت های پوستی گردد. پارچه ای با تنفس بالا به شمار می رود و قادر است هوا را به راحتی از خود عبور دهد. از این رو استفاده از آن مانع عرق کردن زیاد و بو گرفتن لباس خواهد شد. 

پارچه لاکرا با نام دیگری به نام اسپاندکس هم شناخته می شود. این پارچه مقاوم که گاها پنج برابر طول عادی خود هم گسترش می یابد با نام پارچه کش نیز خرید و فروش می شود. 

ترکیب پنبه و لاکرا باعث تشکیل پارچه مرغوب و باکیفیت خواهد شد و قابلیت‌ ها و کاربردهای آن را دو چندان می کند. تولید الیاف لاکرا به بیش از ۷۰ سال پیش بر می ‌گردد. این الیاف مصنوعی توسط یکی از شیمیدان های آمریکایی کشف شد و در صنعت نساجی مورد استفاده فراوان قرار گرفت.

مقاومت بالا در برابر شست و شو و همچنین عدم آبرفتگی و عدم رنگ پریدگی در مقابل آفتاب از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود. علاوه بر این، در تولید انواع لباسهای گرمکن نیز کاربرد دارد. 

عمده فروشی پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

عمده فروشی پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

این سایت فروشگاهی، عمده فروشی پارچه ویسکوز پنبه را به صورت مستقیم در سراسر کشور انجام می دهد. با توجه به اینکه تخفیفات متعددی برای این منظور اعمال می‌ شود و همچنین به خاطر عدم دخالت دلالان، قیمت ها تا حد زیادی کاهش می یابند.

البته عوامل دیگری مانند درصد پنبه به کار رفته در آن و درصد لاکرای موجود در این پارچه، قیمت ها می تواند متغیر باشد. 

ابعاد پارچه هم عامل دیگری در ایجاد نوسانات قیمتی در بازار فروش این نوع پارچه به شمار می رود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت