خرید مستقیم پارچه ویسکوز فول لاکرا از کارخانه

خرید مستقیم پارچه ویسکوز فول لاکرا از کارخانه

امروزه تنوع زیادی را در تولیدات صنعت پارچه کشور مشاهده می کنیم. یکی از انواع آن پارچه های تریکو بوده که خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود که پارچه ویسکوز یک مرد از آن می باشد.

این نوع پارچه در کارخانه تولید پارچه با الیاف لاکرا ترکیب شده و حالت کششی پیدا می کند. کارخانه ها و مراکز تولیدی، انواع مختلفی از این پارچه را برای مصارف متعدد تولید و با مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند. پارچه فول لاکرا از دیگر سازه های این مجموعه بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

خرید مستقیم پارچه ویسکوز فول لاکرا از کارخانه

پارچه های فول لاکرا چه مزایایی دارند؟

پارچه های فول لاکرا چه مزایایی دارند؟ پارچه لاکرا در واقع نوعی از پارچه است که از الیاف کشی تولید شده و خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد. طرحها و رنگهای مختلفی از این پارچه در بازار وجود دارد که براحتی قابل خریداری ست. این پارچه لوکس و ارزشمند کاربرد بسیار مثبتی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
پارچه های فول لاکرا چه مزایایی دارند؟

  • بدون ایجاد آسیب به پارچه می تواند تا ۵ برابر اندازه پارچه کش بیاید و دوباره به حالت قبلی خود بازگردد. 
  • این خاصیت کشسانی شامل حالت عرضی پارچه شده و به همین سبب بسیار مقاوم و بادوام است.
  • لباسهای دوخته شده با این پارچه به خوبی روی بدن خود را نشان داده و حالت سفتی ایجاد می کند.
  • بدن در آن کاملاً با انعطاف عمل می کند که این امر در پوشش های ورزشی بسیار اهمیت دارد.
  • در برابر شستشو مقاومت خوبی از خود نشان داده و بافت خود را حفظ می نماید.

با افزودن الیاف لاکرا به انواع پارچه در فرایند تولید آن می توان مزایای بسیاری را به آن اضافه نمود. برای مثال پارچه تریکو پنبه با افزودن الیاف لاکرا به آن بسیار مقاوم می شود و کاربردهای بیشتری را می توان از آن انتظار داشت.
یک فروشنده پارچه لاکرا انواع این محصول را به منظور طراحی و تولید لباسهای ورزشی مانند پوشش مخصوص کشتی گیران، دوچرخه سواران، اسکی بازان و غیره و همچنین مایو، ساپورت و شلوارهای تنگ، زیرشلواری و…به بازار عرضه می دارد.

فروشنده عمده پارچه تریکو پنبه لاکرا

فروشنده عمده پارچه تریکو پنبه لاکرا پارچه های تریکو که از الیاف پنبه تولید می شوند یکی از پرفروشترین نمونه های پارچه بوده و در مصارف متعددی می توان از آن بهره مند شد. سازگاری این دسته از پارچه ها با الیاف لاکرا موجب ترکیب این دو شده و نوعی از پارچه تریکو بسیار مقاوم و مستحکم را بوجود می آورد.
در میان کسانی که به خرید پارچه تریکو لاکرا علاقه دارند، افرادی هستند که خرید آن را به صورت عمده ترجیح می دهند. قطعاً می دانید که در این روش حجم زیادی از این محصول در اختیار آنها قرار خواهد گرفت؛ در حالی که هزینه کمتری بابت آن پرداخت نموده اند. پس طبیعی ست که برخی افراد بویژه صاحبان مشاغل و تولیدی های لباس این روش از خرید را بیشتر بپسندند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت