خرید پارچه تریکو نفیس زنانه

خرید پارچه تریکو نفیس زنانه

آیا می دانید پارچه تریکو نفیس، دارای چه ویژگی هایی است؟ آیا پارچه تریکو زنانه و مردانه با هم تفاوت هایی دارد؟ به منظور تهیه پارچه تریکو، خرید عمده را پیشنهاد می کنید یا جزئی؟
پارچه تریکو، یکی از صد ها نوع پارچه ای است که امروزه در بازار، تقاضای بسیاری دارد. پارچه تریکو در ابتدا تنها از الیاف نخی و پنبه ای تهیه و تولید می شد. اما امروزه می توان گفت که انواع پارچه تریکو به شرح زیر است:

  1. پارچه تریکو با الیاف نخی و پنبه ای
  2. پارچه تریکو با الیاف پلاستیکی و مصنوعی

هر یک از این پارچه های تریکو، با توجه به نوع بافت، قابلیت کشسانی و مسائلی از این دسته، موارد استفاده گوناگونی دارند و به طور مثال، از برخی در دوخت انواع لباس های راحتی و خواب استفاده می شود و برخی دیگر در تولیدی های پوشاک کودک و نوزاد.
در ادامه قرار است یکی از انواع پارچه های تریکو به علاقمندان معرفی شود.

پارچه تریکو زنانه

پارچه تریکو زنانه، یکی از ده ها مدل پارچه تریکو می باشد که بافت مخصوص به خود را داشته و طرح و رنگ های چاپ شده بر روی این پارچه، سبب شده تا به پارچه تریکو زنانه معروف شود.
بسیاری از پوشاک زنانه از قبیل پیراهن راحتی، لباس های میهمانی، مانتو و …، توسط پارچه تریکو دوخت می شوند. پس می توان دریافت که پارچه تریکو در بین خانم ها، طرفدار بسیاری داشته و در فصول گرم سال که خانم ها به دنبال نوعی پوشش خنک و شاد هستند، پارچه تریکو زنانه می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.
پارچه تریکو زنانه در دو نوع بافت تاری و بافت پودی قابل خریداری است و افراد باید توجه داشته باشند، بسته به نوع استفاده از پارچه تریکو، طرح و بافت مورد نظر آن را خریداری کنند.
در خصوص جنس پارچه تریکو که در دو نوع پنبه ای و پلاستیکی قابل خریداری است، باید گفت پارچه تریکو نخی و الیاف پلاستیکی به راحتی قابل شناسایی بوده و می توان گفت که پارچه تریکو نفیس نخی، قیمت بالاتری هم در بازار فروش خواهد داشت.

پارچه تریکو زنانه

خرید پارچه تریکو

پارچه تریکو و انواع دیگر پارچه که در صنعت تولید پوشاک کاربرد دارند، از مغازه های پارچه فروشی قابل خریداری است.
اگر می خواهید مانتو، پیراهن، لباس های راحتی و غیره را به صورت تکی برای خود آماده کنید، بهتر است پارچه تریکو نفیس را به صورت جزئی خریداری کنید. در صورتی که دارای تولیدی پوشاک هستید و می خواهید نیاز پارچه را تامین کنید، خرید عمده پارچه تریکو، یکی از بهترین پیشنهاد ها می باشد. جالب است بدانید که اگر قصد خرید پارچه تریکو به صورت عمده را دارید، می توانید آن را به صورت کیلویی از کارخانه های تولیدی و بدون واسطه خریداری نمایید.
خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه تریکو زنانه، مردانه و بچه گانه از کارگاه و کارخانه های تولیدی پارچه تریکو، می تواند تا حد زیادی به کاهش قیمت هر متر از پارچه مورد نظر کمک نماید.
در نظر داشته باشید، اگر پارچه تریکو نفیس در اختیار شما قرار گرفت‏، می توانید از نظر کیفیتی، اطمینان کامل پیدا کرده و مطمئن شوید که پارچه تریکو مورد نظر‏، کیفیت بالایی را شامل می شود. مسلم است که هرچه کیفیت پارچه تریکو بیشتر باشد و در بازار فروش به نام پارچه تریکو نفیس شناخته شود، قیمت خرید و فروش بالاتری هم خواهد داشت.

لینک کوتاه:

9 فکر در مورد “ خرید پارچه تریکو نفیس زنانه

  1. زهره گفت:

    پارچه تریکو پنبه میخوام برای لباس زیر قیمتش مناسب باشه

  2. فاطمه محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر کاراتونو دیدم عالین میخواستم از کانالتون پارچه تریکو درجه ۱ بگیرم

  3. Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is truly informative.

    I am going to watch out for brussels. I’ll be grateful if you continue this in future.
    Many people will be benefited from your writing. Cheers!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت