خرید پارچه دورس پنبه دو نخ لباس مردانه

خرید پارچه دورس پنبه دو نخ لباس مردانه

به اشکال مختلفی می توان خرید پارچه دورس پنبه دو نخ لباس مردانه را تهیه کرد. این نمونه از کالا، به دلیل خصوصیات بارزی که دارد، از جمله محصولات پرطرفدار در میان کارخانه جات تولید پوشاک و همچنین مصرف کنندگان است. در ادامه شما را بیشتر با پارچه دورس و انواع آن آشنا می نماییم تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. خرید پارچه دورس پنبه دو نخ لباس مردانه

ویژگی های پارچه دورس پنبه چیست؟

ویژگی های پارچه دورس پنبه چیست؟ اما شاید بپرسید، ویژگی های پارچه دورس پنبه چیست؟ بگذارید ابتداء از معرفی کالا آغاز کنیم و سپس به مسائل مربوط به آن بپردازیم. محصول، یکی از پارچه های ضخیم به شمار می رود که عموماً جهت به دوخت لباس های گرم زمستانی و پاییزی استفاده می شود. از آن انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه را هم تولید می کنند.

این را هم ناگفته نگذاریم که یکی از پارچه های مورد علاقه تولیدی های پوشاک ورزشی است که از آن بهترین گرم کن ها دوخته می شود. در کنار این موضوع، این اقلام را با ماشین های گردباف تولید می کنند همچون تریکو و غیره. از سویی، پارچه به گونه ای که پشت آن به صورت تارهای نخ رو در روی آن دارای تراکم ضخیم می باشد. 

در مورد تولید آن باید بگوییم، بیشتر از نخ های پنبه در پشت و نخ های پلی استری و غیره در روی استفاده می گردند. این پارچه به شکل دو نخ و سه نخ نیز تولید می شود. اما اکنون به ویژگی های آن می ‌رسیم که عبارتند از:

  • از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • تنوع رنگ بسیار زیادی دارد.
  • در طرح های متنوع نیز تولید می گردد.
  • عمر طولانی دارد.
  • با آن می توان پوشاک فصول سرد شیک را دوخت.

فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرادار

فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرادار با مراجعه به مرکز فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرادار، می توان این محصول را به صورت کیلویی، طاقه ای و عدلی به دست آورد. البته فروش پارچه دورس به شکل کلی و جزئی انجام می شود که ما مخاطبان‌ مان بیشتر افرادی هستند که به گونه عمده اقدام به خرید کالا می نمایند.

در هر حال، پارچه دورس لاکرادار ضمن این که از ضخامت های متفاوتی برخوردار است، کشسانی قابل قبولی دارد و برای همین مسئله است که طرفداران زیادی توانسته پیدا کند. اغلب لباس هایی را که شما به صورت سویشرت، ژاکت های نخی و حتی کت به تن می کنید، از این پارچه دوخته شده است.

در کل، خریداران می توانند به روش غیرحضوری نیز خرید را انجام دهند و برای این کار، قادر هستند که با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش را ارائه نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت