خرید پارچه دورس پنبه سه نخ خار خورده

خرید پارچه دورس پنبه سه نخ خار خورده

پارچه دورس سه نخ خار خورده را در دسته پارچه های تریکو قرار می دهند که به دلیل ضخامتی که دارند مناسب برای دوخت انواع لباس های زمستانه می باشند. پارچه دورس سه نخ خار خورده به طور هم زمان به صورت گردباف با سه نخ با ضخامت های مختلف بافته می شوند. جهت خرید راحت و مستقیم از تولیدکننده معتبر می توانید از طریق سایت اقدام نمایید.

خرید پارچه دورس پنبه سه نخ خار خورده

خار خورده به چه پارچه ای گفته می شود؟

خار خورده به چه پارچه ای گفته می شود؟ پارچه ها دنیای بزرگی دارند. در صنعت نساجی با اصطلاحات بسیاری رو به رو هستیم که هر کدام به یک ویژگی مربوط می باشد. در این بخش می خواهیم باهم عنوان خار خورده را بررسی کنیم.

شاید بسیار عنوان پارچه های خار خورده را شنیده اید. اما به چه پارچه هایی خار خورده گفته می شود؟ یا به عبارتی از چه طریق باید متوجه شد یک پارچه از این ویژگی برخوردار است یا خیر؟

به طور کلی خار خوردگی عنوانی است که به فرایند کرک دار کردن قسمت پشتی پارچه ها اطلاق می شود. این فرایند به کمک دستگاهی مخصوص انجام می گیرد، به این شکل که به صورت مکانیکی سوزن های فلزی که روی دستگاه تعبیه شده است الیاف تشکیل دهنده پارچه را به حالت ایجاد کرک از پارچه خارج می کنند و اینگونه قسمت پشتی پارچه نسبت به قسمت رویی پارچه متفاوت خواهد شد.

اما نکته ای که باید در نظر داشت این موضوع است که بافت همه پارچه های قابلیت خار خوردگی را ندارد، به عنوان مثال بعضی از پارچه های خانواده تریکو که به طور نسبی دارای ضخامت هستند مانند دورس ها برای این عمل بسیار مناسب می باشند. خارخوردگی یا کرک دار شدن پارچه باعث می شود پارچه قدرت گرم کنندگی بالایی پیدا کند.

به دلیل این ویژگی عموما از پارچه های خارخورده برای دوخت لباس های زمستانی مانند بلوز یا سوئیشرت ها و حتی بعضی از شلوار ها استفاده می شود. کرک دار بودن بخش داخلی پارچه با تماس داشتن با بدن آن را گرم می کند.

با توجه به توضیحات داده شده هر زمان پشت پارچه ای را لمس کردید و حالت کرک مانندگی را دیدید آن پارچه را می توان پارچه خارخورده دانست.

فروش پارچه دورس سه نخ خار خورده ملانژ

فروش پارچه دورس سه نخ خار خورده ملانژ فروش پارچه دورس ملانژ سه نخ خار خورده با قیمتی مناسب شروع شده است. خرید عمده و مستقیم از تولیدکننده فرصتی است که فراهم شده است تا بتوانید با هزینه ای به صرفه خرید خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که قیمت فروش این پارچه تاثیرپذیر از نوع بافت، طرح، رنگ و کیفت نخ های به کار رفته می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت