خرید پارچه دورس پنبه لباس مردانه

خرید پارچه دورس پنبه لباس مردانه

آیا می دانید پارچه دورس چیست؟ از نحوه ارائه آگاهی دارید؟ چطور می شود بهترین پارچه را در رنگ های متنوع و طرح های بی نظیر، تهیه کرد؟ در کنار این که ما می خواهیم در این نوشته به این پرسش ها پاسخ دهیم، برای شما راه خرید عمده پارچه دورس پنبه لباس مردانه را هم نشان می دهیم تا با قیمت باورنکردنی، محصول را تهیه نمایید.

خرید پارچه دورس پنبه لباس مردانه

دورس چه نوع پارچه ای است؟

دورس چه نوع پارچه ای است؟ یکی از اساسی ترین سوالاتی که بسیاری از مشتریان می پرسند، این است که دورس چه نوع پارچه ای است؟ باید بگوییم از نوع محصولات گردباف است و که پشت آن به صورت تارهایی از نخ و روی آن تراکم و ضخیم می باشد. اغلب هم از این پارچه برای پوشاکی استفاده می نمایند که در فصل سرد سال به کار می آیند.

البته این پارچه با ترکیب سایر الیاف دیگر، نام های مختلفی هم پیدا می کند که می شود به دورس لاکرا، گلکسی و غیره اشاره نمود. روی هم رفته، پارچه دورس دو نخ و سه نخ هم وجود دارد که رنگ بندی های گوناگونی ارائه می گردند. گفتنی است، این محصول، نوعی تریکو به شمار می رود که از الیاف پنبه آن را می بافند.

همچنین بد نیست بدانید، در بافت پارچه های دو نخ دورس آنهم بدون این که لاکرا به کار رود، ۳۰% پنبه و ۷۰% پلی استر به کار می رود. از آنان انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه را می دوزند که در زیر به چند مثال اکتفاء می کنیم:

  • شلوارهای ضخیم و گرم زمستانی
  • سویشرت های مدل های متفاوت
  • انواع لباس های ورزشی اعم از گرم کن ها
  • ژاکت های جلو بسته، با و بدون آستین

فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا اگر می خواهید خرید پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا را انجام دهید، باید بگوییم که این محصول از کشسانی خوبی برخوردار می باشد و از جانب دیگر، در قیمت های مناسبی هم ارائه می گردد. می توانید به صورت طاقه ای، متری و کیلویی هم آن را به دست آورید.

البته نرخ این محصول بیشتر به این ربط دارد که تا چه اندازه در هنگام بافت، از نخ های با کیفیت و طبیعی استفاده شده است. موضوع گرماژ و عرض پارچه هم در این عرصه دخیل و از همه مهمتر این که، اگر در حجم زیادی محصول را بخرید، می توانید تخفیف های ویژه ای دریافت کنید.

این نوع از پارچه یکی از بهترین محصولات است و همانطور که گفتیم در دوخت لباس های زمستانی، به کار می رود؛ ولی جهت خرید با واحد فروش این مجموعه می توانید تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت