خرید پارچه فانریپ ملانژ لاکرا شلوار

خرید پارچه فانریپ ملانژ لاکرا شلوار

خرید پارچه فانریپ ملانژ لاکرا شلوار را که محصول منحصر به فرد می باشد، می توان به روش های مختلفی انجام داد. این نوع از کالا، تنوع رنگ بالایی دارد و از جانبی کشسانی خوبی  داشته و از آن عموماً در تولید شلوارهای زنانه و بچه گانه استفاده می نمایند. اگر می خواهید نوع مرغوب پارچه را تهیه کنید، با ما تا پایان این نوشته، همراه باشید.

خرید پارچه فانریپ ملانژ لاکرا شلوار

آشنایی با مشخصات پارچه فانریپ

آشنایی با مشخصات پارچه فانریپ آیا آشنایی با مشخصات پارچه فانریپ دارید؟ می دانید در چه دسته ای از پارچه ها قرار می گیرد؟ باید بگوییم، این نوع از محصول به دلیل نوع بافتی که دارد، آن را این ‌گونه نام گذاری کرده اند. از سویی، به روش گردباف بافته می شود و در همین بخش بندی هم قرار می گیرد.

پارچه به روش حلقوی تولید می گردد که در این شیوه، با خمیدن نخ به صورت طولی به شکل حلقه در می آید که سپس از یک حلقه ایجاد شده، نرخ رد می شود. همچنین بد نیست بدانید که در این نو بافت، مسئله پودی و تاری بودن پارچه هم اهمیت دارد. همینطور گفتنی است که این پارچه ویژگی های خاصی هم دارد که در زیر اشاره می کنیم:

  • دوام بالایی دارد.
  • پرز نمی دهد.
  • برای تولید انواع پوشاک به ویژه تیشرت ها محصولی عالی هستند.
  • به دلیل استفاده پنبه در بافت آن، خنک می باشند.
  • سبک هستند.
  • راحت شستشو داده می شوند.

همچنین پارچه فانریپ از آن دست محصولاتی است که رنگ بندی بسیار زیادی دارد و شما در هر فامی که خواسته باشید، می توانید محصول را به دست آورید. از جمله الوان مشهور آن می توان به سفید، مشکی، سبز، آبی، قرمز، سیری، بادمجانی و غیره اشاره کرد.

فروش عمده پارچه فانریپ کبریتی ملانژ

فروش عمده پارچه فانریپ کبریتی ملانژ در زمینه فروش عمده پارچه فانریپ کبریتی ملانژ باید گفت، این محصول را عرضه کننده به صورت عدلی، طاقه ای و توپی ارائه می کند. این پارچه ها از عرض مناسب و استانداردی برخوردار می باشند و همچنین گرماژ مناسبی دارند. از طرفی، تولید شده توسط بهترین کارخانه های نساجی می باشند.

گفتنی است که فروش پارچه فانریپ به این صورت، مشتریان خاص خود را هم دارد که اغلب بازرگانان، تولیدی های پوشاک و همچنین فروشندگان پارچه در سطح بازار می باشند. این شیوه خرید می تواند توام با مزیت های متفاوتی باشد؛ مثلاً محصول را با کیفیت عالی می شود تهیه کرد و از سویی با تخفیف به دست آورد.

اما برای تهیه، ما راه آسان را برای شما نشان می دهید که به صورت غیرحضوری می توانید کالا را به دست آورید. این مجموع آنلاین در کنار عرضه این محصول، انواع پارچه ملانژ لاکرا را هم ارائه می کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت