خرید پارچه لاکرا نخ پنبه کشی

خرید پارچه لاکرا نخ پنبه کشی

این روزها خرید پارچه لاکرا کشی که از جنس نخ پنبه تولید شده است، در کشورمان رونق فراوانی دارد و بسیاری از تولیدی ها به سبب مزایای فراوانی که در ساختار این پارچه نهفته شده است، ترجیح می دهند برخی از عمده ترین لباسهای خود را توسط این پارچه دوخته و روانه بازار نمایند. این پارچه به سبب اینکه از پنبه تهیه می شود، در آن منافذ ریز و کوچکی وجود دارد که  موجب می شود هوا به خوبی می توان از آن عبور کرده و احساس خنکی بی نظیری را به وجود آورد.

خرید پارچه لاکرا نخ پنبه کشی

پارچه لاکرا یا اسپندکس چیست؟

پارچه لاکرا یا اسپندکس چیست؟ پارچه اسپندکس یا لاکرا نوعی از پارچه می باشد که دارای قابلیت فراوان کشسانی بوده و معمولاً از آن برای تولید بسیاری از لباسهای مخصوص خانمها استفاده های فراوانی می شود.
شایان ذکر است که این پارچه در سال ۱۹۵۸ توسط یک شیمی دان معروف آمریکایی به نام جوزف لزرد کشف شد و از آن زمان مورد استفاده قرار گرفت. معنای لغوی آن گسترش یابنده است و این موضوع به سبب خاصیت کشسانی آن بوده که حدود ۵ برابر اندازه واقعی خود کش می آید و به ساختار آن هیچگونه آسیبی وارد نمی گردد و همچنان پس از اینکه آن را رها کردیم، دوباره به حالت قبلی خود بازمی گردد.
در بسیاری از موارد برخی از افراد این پارچه را با آب بسیار گرم شسته و آویزان می کنند، اما حتی در این حالت هم در سایز و اندازه آن هیچ تغییری به وجود نیامده و لباس مورد نظر به سرعت به حالت قبلی خود باز می گردد.
از جمله لباسهایی که با استفاده از این پارچه تولید می شوند عبارتند از:

  • شلوار جین چسبان
  • شلوار مخصوص اسکی
  • لباس برخی از ورزشکاران
  • دستکش
  • ساق پوش
  • مایو

تولید کننده پارچه شلوار کشی تیپ لاکرا

تولید کننده پارچه شلوار کشی تیپ لاکرا خوشبختانه در کشورمان افراد زیادی وجود دارند که به عنوان تولید کننده پارچه لاکرا به فعالیت مشغول بوده و بهترین نمونه آن را ارائه می دهند؛ از این نوع پارچه می توان برای دوخت بهترین نوع شلوارهای کشی تیپ لاکرا استفاده نمود و زیبایی فراوانی به وجود آورد.
یکی از بهترین ویژگی های این پارچه در این است که در فصل های گرم باعث خارج شدن گرما از بدن شده و از تعریق جلوگیری می نمایند و برعکس در فصل های سرد سال از خروج گرما جلوگیری کرده و به این صورت حرارت مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می نماید.
برخی از نمونه های آن تنها با الیاف نخی مانند پنیه تهیه می شوند، اما در برخی دیگر از نمونه های آن از الیاف مصنوعی نیز استفاده می شود که این امر موجب بالا رفتن دوام و استقامت آن می گردد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت