خرید پارچه مبلی بایا اسپرت ملانژ

خرید پارچه مبلی بایا اسپرت ملانژ

پارچه اسپرت ملانژ دارای آستر نخی می باشد و به همین دلیل با بدن افراد سازگاری دارد. شست شوی پارچه اسپرت ملانژ بسیار آسان است و به دلیل مقاومت بالایی که دارند، مدت طولانی قابل استفاده هستند. با تهیه پارچه مبلی بایا اسپرت ملانژ، از تجربه خریدی مطمئن لذت خواهید برد.

 خرید پارچه مبلی بایا اسپرت ملانژ

مشخصات فنی پارچه اسپرت ملانژ

مشخصات فنی پارچه اسپرت ملانژ همه انواع پارچه ها مشخصات خاص خود را دارند. در این بخش قصد داریم به معرفی مشخصات فنی پارچه اسپرت ملانژ بپردازیم. این مشخصات عبارتند از:

  1. این پارچه ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی به شمار می رود و درصد استفاده از الیاف ها متفاوت است و به نوع پارچه بستگی دارد. 
  2. در مقایسه با دیگر پارچه ها، از نظر قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. این نکته را هم در نظر بگیرید که پارچه های اسپرت ملانژ انواع متنوعی دارند و ممکن از دو نوع متنوع از این نوع پارچه از نظر قیمتی با هم متفاوت باشند، زیرا میزان الیاف های استفاده شده طبیعی و مصنوعی در آنها متفاوت است و به طور حتم اگر درصد الیاف طبیعی بیشتر باشد، پارچه گران تر خواهد بود.
  3. هر چه میزان الیاف طبیعی در ملانژها بیشتر باشد، محصول لطافت، زیبایی، کیفیت بیشتری خواهد داشت و مطمئنا گران تر خواهد بود.
  4. در صورتی که الیاف مصنوعی در پارچه بیشتر باشد، خشکی بیشتری خواهد داشت، براق تر خواهد بود و حالت پلاستیکی خواهد داشت. در ارزان ترین نوع پارچه اسپرت ملانژ تنها از الیاف مصنوعی استفاده می شود.
  5. به طور معمول این پارچه دارای طیف مختلفی از رنگ طوسی روشن تا تیره می باشد. البته دارای رنگ بندی متنوع و چشم نوازی است. نمونه های رنگی به دلیل تنوع در الیاف و یکنواخت نبودن آن، دارای رنگ یکدست و یکنواخت نیست. در بافت این نوع از پارچه ها از نخ های رنگی با کیفیتی استفاده می کنند که رنگ و شکل پارچه، به حالت راه راه در می آید. 
  6. این نوع از پارچه ها برای تهیه البسه ورزشی بهترین گزینه هستند.
  7. برای تهیه لباس های خانگی و راحتی فوق العاده مناسب می باشند.
  8. برای دوخت شلوار اسلش و انواع گرمکن ها از این نوع پارچه استفاده می شود.
  9. این پارچه ها از نظر ضخامت متنوع هستند و برای طراحی آن، از نخ های متفاوتی بهره می برند.
  10. این نوع از پارچه ها ۴ نوع اصلی دارند. 

فروش پارچه اسپرت ملانژ رنگی در مشهد

فروش پارچه اسپرت ملانژ رنگی در مشهد به دلیل تنوع بالای پارچه، قیمت فروش پارچه ملانژ متغیر است.

پارچه مبلی ملانژ، استحکام، لطافت و زیبایی فوق العاده ای دارد. فروش پارچه اسپرت ملانژ رنگی در مشهد به صورت عمده صورت می گیرد و دارای رنگ های متنوعی است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت