خرید پارچه ملانژ دورس ضخیم

خرید پارچه ملانژ دورس ضخیم

یکی از پارچه هایی که این روزها در صنعت تولید پوشاک کاربردهای فراوانی دارد، پارچه ملانژ ضخیم می باشد و معمولاً تولیدکنندگان اقدام به خرید آن نموده و توسط آن شلوار، سویی شرت و انواع لباس های ورزشی را دوخته و روانه بازار می نمایند. این پارچه از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تهیه می شود، به این صورت که ابتدا هر کدام از آنها را به صورت جداگانه رنگ آمیزی کرده و سپس آنها را توسط دستگاه های مخصوص به همدیگی می بافند.

خرید پارچه ملانژ دورس ضخیم

عوامل موثر در ضخامت پارچه ملانژ

عوامل موثر در ضخامت پارچه ملانژ از جمله مهمترین عواملی که بر ضخامت پارچه ملانژ تاثیر فراوانی می گذارد، الیاف اولیه ای است که برای بافت آن به کار می برند، در واقع می توان گفت هرچقدر الیاف مصنوعی و طبیعی به کار رفته در آن ضخیم و محکم باشند، مسلماً محصولی که در نهایت به دست می آید نیز از ضخمات کافی برخوردار بوده و لباسهایی که توسط آن دوخته می شود از عمر و دوام بالایی برخوردار هستند.
بسیاری از افراد پارچه ملانژ را تنها به رنگ طوسی می شناسند، با وجود اینکه این رنگ جرو اصلی ترین رنگهای این پارچه به شمار می رود، اما می توان طیف های رنگی دیگری از آن را در بازار مشاهده کرد و توسط آن لباسهای جدید و زیبایی تولید نمود.
شایان ذکر است که کشورمان ایران اولین تولید کننده این پارچه در سراسر جهان است و مدتهای بسیاری است که تولیدکنندگان کشورمان از پارچه های ملانژ برای تولید لباسهای کودکان تا بزرگسالان استفاده های فراوانی می نمایند.

تولید پارچه تریکو ملانژ ضخیم لاکرا

تولید پارچه تریکو ملانژ ضخیم لاکرا سالهای بسیاری است که از تولید پارچه ملانژ لاکرا در کشورمان می گذرد و همواره از آن برای تولید بسیاری از پوشاک مورد استفاده انسان ها استفاده شده است.
این پارچه دارای خاصیت کشسانی بالایی بوده و معمولاً از آن برای دوخت بسیاری از لباسهای زنانه بهره گرفته می شود؛ همچنین این پارچه مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل محیطی دارد و همین امر سبب پرکاربرد شدن این پارچه در صنعت تولید پوشاک گردیده است.
به علت اینکه بخش مهمی از پارچه های تریکو ملانژ لاکرا را الیاف مصنوعی مانند پلی استر تشکیل داده است، لباسهایی که توسط آن دوخته می شوند دارای درخشندگی و زیبایی خاصی بوده و طرفداران بسیار زیادی در کشورمان دارد.
همچنین ضخامت فراوانی که در میان تار و پود برخی از پارچه های ملانژ وجود دارد، موجب شده است که از آن برای تولید پوشاک مخصوص پاییز و زمستان استفاده های فراوانی شود و رنگهای سفید، مشکی، طوسی، زغالی و سرمه ای آن برای دوخت پوشاک زمستانه کاربرد فراوانی دارند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت