خرید پارچه ملانژ پفکی کجراه

خرید پارچه ملانژ پفکی کجراه

پارچه ملانژ کجراه که ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد، جزء پرفروش ترین انواع پارچه ها بوده که شما می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید. هرچه مقدار الیاف طبیعی به کار رفته در داخل این پارچه بیشتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد از این رو برای کسانی که به دنبال پارچه های ارزانتر هستند، پیشنهاد می شود پارچه هایی که دارای الیاف مصنوعی بیشتری هستند، را خریداری نمایند. ملانژ پفکی کجراه با بهترین قیمت در سایت ما عرضه شده است.

خرید پارچه ملانژ پفکی کجراه

رنگبندی انواع پارچه ملانژ

رنگبندی انواع پارچه ملانژ

پارچه ملانژ از آن دسته پارچه هایی محسوب می شود که به علت تنوع رنگی بالایی که دارد، انتخاب را برای علاقه مندان به پارچه های ارزان قیمت آسان می کند. ملانژ را معمولا در طیف طوسی می شناسند که با درجه هایی از طوسی روشن تا طوسی تیره مشخص می شود، با این حال تنوع رنگی آن به طیف های دیگر هم کشیده می شود. از این نوع پارچه ها به دلیل رنگبندی آن در دوخت انواع لباس های ورزشی مانند گرمکن، تیشرت و همچنین تولید انواع لباس های خانگی و راحتی هم استفاده می شود.

برای تولید این نوع پارچه ها از نخ ملانژ استفاده می شود و برای آنکه بتوان پارچه ای با ضخامت و طرح و رنگ متفاوت تولید نمود، از بافت های متفاوتی مانند یکرو، دورو، دورس و فانریب کمک می گیرند.

معمولا رنگبندی انواع پارچه های ملانژی که از الیاف طبیعی در آن بیشتر استفاده شده، بیشتر است به همین به کسانی که به دنبال رنگهای جذاب و یکدست هستند، انتخاب این نوع پارچه ها برای دوخت انواع لباس پیشنهاد می شود. ملانژهایی که الیاف مصنوعی دارند خشک تر و براق تر هستند به همین دلیل می توان به آسانی آن را از انواع دیگر پارچه ملانژ تشخیص داد.

فروشگاه پارچه ملانژ کجراه کیلویی

فروشگاه پارچه ملانژ کجراه کیلویی

در فروشگاه پارچه ملانژ کجراه به صورت کیلویی و با قیمت عمده به فروش می رسد. برای خرید پارچه کیلویی می توانید به صورت حضوری مراجعه و خرید خود را انجام دهید. امکان خرید به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است و شما می توانید در کمترین زمان با مراجعه به سایت و بازدید از آخرین مدل های عرضه شده در آن، بر اساس سلیقه خود انواع پارچه ملانژ را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

در خرید غیرحضوری می توانید با خیالی آسوده در میان محصولات جستجو کنید، ویژگی های هر نوع پارچه ای که مدنظرتان است را باهم مقایسه و پس از تصمیم گیری نهایی برای ثبت سفارش اقدام نمایید. محدودیت زمانی برای خرید وجود ندارد و شما می توانید در تمام اوقات شبانه روز این کار را انجام دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت