خرید پارچه نخ پنبه لاکرا کشی

خرید پارچه نخ پنبه لاکرا کشی

پارچه های تریکو به پارچه هایی گفته می شود که بافتی گرد و حلقوی دارند و به مانند سایر پارچه ها دارای تاروپود نمی باشند. این پارچه ها به انواع مختلفی نظیر پارچه فلامنت تریکو، پارچه ویسکوز کشی تریکو، پارچه لاکرا کشی و غیره تقسیم می شوند. اگر خواهان خرید پارچه  نخ پنبه تریکو کشی لاکرا یا سایر گونه های پارچه تریکو هستید، با ما تماس بگیرید.

خرید پارچه نخ پنبه لاکرا کشی

مشخصات پارچه بافته شده با نخ لاکرا

مشخصات پارچه بافته شده با نخ لاکرا نیاز انسان به پوشاک در کنار خوراک و مسکن، یکی از سه نیاز اساسی او می باشد که در طول تاریخ همیشه با او همراه بوده است. پر واضح است که انسان برای تامین پوشاک خود نیاز به تهیه پارچه و دوخت لباس به وسیله آن دارد. با این وجود باید به این نکته توجه نمود که پارچه ها بسیار متنوع بوده و کاربرد ها و کیفیت متفاوتی دارند. بنابراین ضروری است که پیش از خرید پارچه از ویژگی آن آگاهی داشته باشید و در همین راستا  ما در اینجا توضیح کوتاهی درباره مشخصات پارچه بافته شده با نخ لاکرا به شما ارائه می دهیم تا شما آگاهی بیشتری درباره این نوع پارچه داشته باشید.

پارچه لاکرا که با نام اسپاندکس نیز شناخته می شود نوعی پارچه است که می توان از آن در تولید جوراب، دستکش، لباس راحتی، لباس زنانه و غیره استفاده نمود. با این وجود گفته می شود که کاربرد عمده این پارچه در تولید لباس زنانه می باشد.

پارچه بافته شده با نخ لاکرا دارای استقامت زیادی می باشد و بسیار با دوام است به گونه ای که گفته می شود قوام و دوام این پارچه از لاستیک طبیعی می باشد. همچنین میزان کشش این پارچه ها بسیار زیاد می باشد و قابلیت کشش آن را تا ۵ برابر اندازه اصلی پارچه ذکر کرده اند. این پارچه حتی اگر با آب گرم نیز شسته شده و آویزان گردد، کیفیت آن تغییر نخواهد کرد.

از ویژگی های منحصر به فردی که برای پارچه لاکرا ذکر می شود این است که این پارچه ها از عرض کش می آیند. این خصیصه سبب می شود که پارچه ها بیش از پیش مستحکم و مقاوم گردند و زانوهای شلوارهای دوخته شده با پارچه لاکرا آسیب نمی بیند و از شکل اصلی خود خارج نمی شوند.

توزیع عمده پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

توزیع عمده پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا پارچه های ویسکوز کشی تیپ لاکرا از انواع پارچه های تریکو به شمار می رود که علی رغم این که جزء پارچه های مدرن به شمار می رود، به دلیل این که از الیاف طبیعی تولید می شوند، پارچه ای طبیعی محسوب می شوند. این پارچه مشتریان خاص خود را در بازار دارد و طبیعتا فروشندگان زیادی نیز به فروش این محصول می پردازند.

شرکت ما نیز به صورت عمده به فروش و توزیع پارچه لاکرا ویسکوز کشی به صورت آنلاین می پردازد. اگر خواهان تهیه اینمحصول هستید می توانید این محصول را به صورت آنلاین از ما خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت