خرید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا ارزان

خرید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا ارزان

در حال حاضر امکان خرید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا با شرایط مناسب و قیمت ارزان، فراهم شده است. این پارچه از مهم ترین محصولات بازار نساجی بوده که برخلاف باور برخی افراد از مواد طبیعی تهیه شده؛ اما نحوه تولید الیاف آن، تا حد زیادی با الیاف گیاهی رایج، متفاوت می باشد. خرید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا ارزان

پارچه ویسکوز مناسب دوخت چه لباسی است؟

پارچه ویسکوز مناسب دوخت چه لباسی است؟ پارچه ویسکوز همانند پارچه های لنین و پنبه ای از مواد طبیعی سلولزی گیاهی، تولید شده است‌؛ اما تفاوت عمده آن با سایر پارچه های تهیه شده از الیاف طبیعی، نحوه تولید الیاف پارچه ویسکوز می باشد. 

در یک بیان کلی و خلاصه وار می توان گفت که شیوه تولید الیاف ویسکوز تا حدودی مشابه کاغذ است؛ زیرا برای درست کردن کاغذ، چوب درخت را به خمیر تبدیل کرده و سپس از آن کاغذ تهیه می کنند. 

شایان ذکر است که پارچه ویسکوز به نوبه خود، اقسام گوناگونی داشته و پاسخ به این سوال که مناسب دوخت چه لباسی است؛ تا حد زیادی به نوع پارچه بستگی دارد؛ اما به طور کلی این منسوجات را برای تهیه انواع رومیزی، ملحفه، لباس های ورزشی و برخی البسه زنانه و مردانه کاربرد دارند. 

یکی از مهم ترین مزایای پارچه ویسکوز، این است که باعث تولید الکتریسیته نشده و به همین دلیل برای تولید لباس های راحتی خانگی، مناسب به نظر می رسد؛ همچنین این پارچه، نسبتا خنک بوده و تنفس خوبی دارد. حتی در مواردی بهتر از پارچه ابریشم است. عدم تل انداختن از دیگر ویژگی های مثبت پارچه های ویسکوز محسوب می شود. 

تولید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا در یزد

تولید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا در یزد تولید پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا در یزد با کیفیت مطلوبی صورت می گیرد‌‌؛ پارچه مذکور از بهترین ارقام منسوجات ویسکوز بوده که قابلیت شست و شوی بالایی دارد. 

شایان ذکر است که به طور کلی استان یزد از مهم ترین قطب های تولید پارچه در ایران به شمار می رود؛ پارچه ویسکوز یزد، نمونه ای از این منسوجات است که میزان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. 

می دانیم که ارقام مختلف پارچه ویسکوز را از الیاف گوناگونی تهیه می کنند که پلی استر از جمله آنها می باشد. این قبیل پارچه ها، مصارف زیادی داشته و برای تولید پوشاک زنانه و مردانه استفاده می شوند. 

در تولید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا یزد، بیش از هر چیز به کیفیت، دوام و ماندگاری محصول توجه می شود. لازم به ذکر است که در حالت کلی الیاف ویسکوز، قابلیت رنگ پذیری بالایی داشته و به همین علت تنوع رنگ از جمله ویژگی های پارچه ویسکوز به شمار می رود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت