خرید پارچه پنبه ای فول لاکرا ایرانی

خرید پارچه پنبه ای فول لاکرا ایرانی

 پارچه فول لاکرا گونه ای از انواع پارچه ها می باشد که در تولید آنها از الیاف های مصنوعی استفاده شده و خاصیت کشسانی فوق العاده ای دارد؛ به همین علت موارد استفاده فراوانی دارد. امروزه جهت  خرید پارچه پنبه ای فول لاکرا ایرانی راه های خرید زیادی ایجاد شده تا خریدار سریع تر بتواند به نیاز خود دست پیدا کند. 

خرید پارچه پنبه ای فول لاکرا ایرانی

مشخصات پارچه های فول لاکرا

مشخصات پارچه های فول لاکرا  پارچه ها انواع زیادی دارند که در میان آنها پارچه های فول لاکرا از طریق ویژگی های خاص خود قابل شناسایی هستند و از جمله ی آنها این است که خاصیت کشسانی بالایی دارند و کشش آنها گاها حدود ۵ برابر اندازه عادی پارچه می باشد. 

در تولید این پارچه ها از الیاف های مصنوعی استفاده شده است و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند؛ به همین علت لباس های دوخته شده از آنها طول عمر بالایی دارند. 

پارچه لاکرا به علت ترکیب با سایر الیاف ها در انواع مختلفی تولید می شود که از جمله آنها می توان به پارچه ویسکوز لاکرا اشاره کرد که از ترکیب نخ لاکرا با نخ های دیگر به وجود آمده است. 

همچنین ترکیب نخ لاکرا با سایر نخ ها سبب بهبود کیفیت و استحکام نخ ها می شود؛ به همین علت در حالت کلی لاکرا را به عنوان نخ های باکیفیت می شناسند که به پارچه ها حالت تحرک پذیری بالایی می دهد و در حقیقت حالت آنها را حفظ می کند. 

فروش عمده پارچه ویسکوز فول لاکرا کشی

فروش عمده پارچه ویسکوز فول لاکرا کشی  پارچه ویسکوز کشی گونه ای از پارچه ها است که در آن از نخ لاکرا استفاده شده است تا بر کیفیت پارچه ویسکوز و بر ثبات حالت آن افزوده شود و دوام و ماندگاری آن را بالا ببرد؛ به همین علت این پارچه ها جزو بهترین ها به حساب می آیند و امروزه طرح ها و رنگ های مختلفی از آنها که قابلیت تبدیل به انواع لباس را دارند، تولید می شود. 

این پارچه ها طرفداران زیادی دارند و جهت عرضه آنها از روش های مختلفی استفاده می شود تا سفارش ها راحت تر به دست مشتری برسد، همچنین برای فروش پارچه فول لاکرا به صورت عمده ای تمامی سفارش ها از جای جای ایران پذیرفته شده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل داده می شوند. 

قیمت و نرخ روز این پارچه ها در مقایسه با ارزش واقعی آنها بسیار مناسب و ارزان می باشد و این مساله نیز با توجه به نوع و مدل و کیفیت پارچه ها تعیین می شود و خریداران با صرف هزینه های مناسب می توانند باکیفیت ترین پارچه ها را خریداری کنند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت