خرید پارچه پنبه تیپ لاکرا اعلا ایرانی

خرید پارچه پنبه تیپ لاکرا اعلا ایرانی

قطعا برای همه ما پیش آمده است که برای خرید به فروشگاه لباس مراجعه کرده باشیم و با انواعی از پارچه های در رنگ، طرح و جنس مواجه شده باشیم. معمولا روی پارچه های موجود، اطلاعاتی کلی در مورد آن ها نوشته شده اند اما واقعا چقدر به نوع پارچه اشراف داریم؟ یکی از پارچه های معروف در صنعت، پارچه پنبه تیپ لاکرا می باشد که برای آشنایی با این مدل پرطرفدار پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید. به منظور خرید این نوع پارچه ایرانی در کیفیتی اعلا، می توانید با ما در ارتباط باشید.

خرید پارچه پنبه تیپ لاکرا اعلا ایرانی

روش های تشخیص پارچه پنبه لاکرا

روش های تشخیص پارچه پنبه لاکرا اصولا افراد، به ویژه بانوان تمایل دارند که جنس پارچه به کار رفته در البسه را خوب شناسایی کنند و با آگاهی کامل به خرید پارچه یا لباس بپردازند.

در ابتدا شاید اگر در مورد جنس های مختلف جستجو کنید با اسم هایی عجیب مواجه شوید و به نوعی متعجب شوید!

انواع پارچه با نام های دانتل، لاکرا، ساتن، بنگالین و … در بازار یافت می شوند و شاید بسیاری از فروشندگان هم نسبت به این مدل های مطرح، اطلاعات کافی نداشته باشند.

می توان گفت، یکی از پارچه های معروف در صنعت، پارچه پنبه لاکرا بوده که با نام هایی چون “اسپندکس” و “الاستین” نیز یاد می شود.

این پارچه های شیک و مدرن، خصوصیات قابل توجهی دارند و برای تشخیص پارچه پنبه لاکرا لازم است به مواردی که در ادامه ذکر می شود، توجه کنید.

پارچه های لاکرا، پارچه های مصنوعی هستند که خاصیت کشسانی بالایی دارند و به نوعی قابلیت کشی بودن خاص و منحصر به فردی دارند.

بدون شک، دلیل نام گذاری این پارچه به الاستین، همین موضوع است چون به راحتی کش می آید و مجدد به حالت اولیه خود باز می گردد.

پارچه های مذکور، مقاومت و دوام خارق العاده ای در برابر عوامل محیطی دارند، به راحتی شسته می شوند و در لباس های زنانه بسیار پر کاربرد هستند.

خاصیت کشسانی جالب الاستین، موجب شده است تا در لباس های ورزشی مانند مایو نیز به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند.

فروشگاه انواع پارچه تریکو نخ پنبه تیپ لاکرا

فروشگاه انواع پارچه تریکو نخ پنبه تیپ لاکرا بازدید از انواع پارچه های زیبای لباسی شاید برای بانوان، لذت بخش باشد و امروزه با توجه به رونق خرید انواع پارچه، بازار خرید و فروش به شدت گرم شده است.

فروشگاه انواع پاریچه تریکو نخ پنبه تیپ لاکرا، مدل های مختلف پارچه را در رنگ و طرح به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد و اگر به فکر تهیه این نوع پارچه هستید می توانید از سایت آنلاین مجموعه بازدید کنید.

با خرید عمده از فروشگاه پارچه پنبه لاکرا، بهترین محصولات را در قیمتی بی نظیر، دریافت خواهید کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت