خرید پارچه گردباف از فروشگاه

خرید پارچه گردباف از فروشگاه

پارچه گردباف چیست؟ رشته های متنوع بافندگی شامل تخت باف و گردباف است. پارچه های تولید شده با روش تخت باف حاوی تار و پود هستند و پارچه های تولید شده با روش گردباف فقط دارای پود هستند در بعضی مواقع پارچه گردباف تار و پود هم وجود دارد. اسم پارچه گردباف بخاطر بافت نوع دستگاه است بافت آن گرد شکل است و تولید پارچه به صورت گرد است.

خرید پارچه گردباف از فروشگاه

معرفی انواع پارچه گردباف

معرفی انواع پارچه گردبافمعیارهای انتخاب صحیح در پارچه گردباف است سه عامل اساسی هستند: بافت، جنسیت و تکمیل پارچه بر ویژگی های آن بیشترین اثر را دارد.انواع پارچه گردباف عبارت است از: پارچه تریکو و کشباف است که در تولیدی های لباس کاربردهای فراوانی دارند.پارچه تریکو انواع مختلفی هستند چون پارچه تریکو نوزادی، پارچه تریکو کشی، پارچه های لباس ورزشی، انواع تریکوهای رنگی با ضخامت های متفاوت، پارچه گردباف ساده، پارچه پلی استر، پارچه فلامنت ورزشی و …..جزء دسته پارچه گردباف هستند.

تریکو جزء پارچه های تار بافت محسوب می شود پارچه های تار بافت دارای استقامت زیادی هستند و به همین خاطر برای لباس های ظریف مثل لباس زیر و جوراب مناسب هستند. تریکو از جنس و بافت های متنوع تشکیل شده است به همین علت کاربردهای متفاوتی دارد هم چنین قیمت های متفاوتی در فروش دارد.
 تمام پارچه های گردباف دارای حالت کشسانی هستند اما با استفاده مداوم حالت کشسانی کمتر می شود برای اینکه این حالت از بین نرود تولیدکنندگان باید از الیاف لاکرا در چرخه تولید استفاده کنند. لاکرا باعث افزایش کشسانی می شود و دوام بیشتری دارد.

صادرات پارچه گردباف به عراق

صادرات پارچه گردباف به عراق

بازار فروش انواع پارچه های گردباف در کشور دارای رونق فراوانی است و روز به روز در حال افزایش است و به خاطر کاربردهای زیادی این نوع پارچه است.

علاوه بر فروش های زیاد داخلی به کشورهای زیادی هم صادر می شود. برای خرید پارچه گردباف می توانید به فروشگاه های که در سر تا سر کشور هستند مراجعه کنید و شما می توانید از قیمت تمام پارچه های گردباف مطلع شوید. قیمت این محصول بر اساس جنس بافت، رنگ، طرح چاپ متفاوت است. قیمت های متفاوت نشانه کیفیت های متفاوت است. یک عامل اصلی روی قیمت نخ است هرچه نخ طبیعی تر باشد کیفیت بالاتر و هزینه بیشتر است. نخ های مانند پنبه باعث لطافت می شود و در نتیجه کیفیت بالاتری به پارچه می دهد.

صادرات پارچه گردباف به کشور عراق، ترکیه، ارمنستان، پاکستان، ترکمنستان صادر می شود. اما بیشترین صادرات به کشور عراق است و قیمت این پارچه برای صادرات کمتر است. بسیاری از تولیدکنندگان شوق بیشتری برای تولید این پارچه دارند زیرا دارای بازار فروش خوبی است و دارای رونق است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت