خرید کیلویی پارچه سه نخ پنبه خارخورده

خرید کیلویی پارچه سه نخ پنبه خارخورده

خرید و فروش پارچه سه نخ پنبه خارخورده در نمایندگی ها و مراکز معتبر در سرتاسر کشور به صورت کیلویی انجام می گیرد. قیمت این پارچه به شکل کیلویی در مقایسه با کیفیت آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشند. تهیه این نوع پارچه ها به صورت کیلویی در تولید البسه با کیفیت و قیمت مناسب بسیار تاثیر گذار می باشد.

خرید کیلویی پارچه سه نخ پنبه خارخورده

مزایای پارچه های سه نخ پنبه

مزایای پارچه های سه نخ پنبه امروزه استفاده از الیاف نخ پنبه برای تولید پارچه بسیار بیشتر از سایر الیاف می باشد، به صورت کوتاه چند مورد از مزایای پارچه های سه نخ پنبه را در زیر بیان می نماییم.
شاید کمتر کسی این جمله را شنیده باشد که استفاده از پارچه های سه نخ پنبه ترموستاتی برای بدن افراد است، این بدین معنی می باشد که این الیاف با جذب هوای محیط در بین بافت های خود نوعی از عایق حرارتی را برای بدن شما در گرما و سرمای تابستان فراهم می آورد.
این الیاف کنترل خوبی روی رطوبت بدن ایجاد می کنند این کنترل معمولا به دو صورت انجام می پذیرد. ابتدا به خاطر اینکه این الیاف دارای روزنه های ریز هستند به طور کامل اجازه می دهند تا پوست آزادانه نفس بکشد لذا برعکس الیاف دیگر در تنفس پوست خللی ایجاد نمی کند بلکه باعث می شود از تجمع رطوبت روی پوست در جهت ایجاد بیماری های پوستی جلوگیری نماید.
پارچه های تولید شده از الیاف سه نخ پنبه به طور تقریبی به اندازه یک پنجم از وزن خود رطوبت بدن را جذب می نمایند که سبب ویژگی منحصربه فرد آن یعنی اینکه هیچگونه احساس خیسی به بدن فرد وارد نمی شود و این فقط بخاطر انسجام این الیاف می باشد.
استفاده از پوشاکی که از این پارچه ها تولید شده است برای کسانی که دچار آلرژی پوستی هستند بسیار توصیه می شود زیرا این الیاف خیلی به ندرت باعث واکنش آلرژی می شوند. 
مقاومت بالای لباس های سه نخ پنبه در آب و هوای مختلف یکی از دیگر ویژگی و مزایای این الیاف می باشد. همواره شاهد بوده ایم که تولید پارچه سه نخ پنبه برای لباس های کودک صدر همه ی دیگر انواع الیاف بوده است.
قابلیت کشسانی، نرمی و راحتی این الیاف سبب تولید لباس های زیر و زیر پوش ها شده است.
شاید برای شما نیز ثابت شده باشد که دوام پارچه های سه نخ پنبه بسیار بالاتر از دیگر الیاف می باشد که به همین علت است که بسیار اندک شاهد شکافته یا پاره شدن لباس های تولیدی از این الیاف بوده ایم.

تولید پارچه دورس سه نخ پنبه خارخورده

تولید پارچه دورس سه نخ پنبه خارخورده پارچه دورس رنگی سه نخ پنبه از پرکاربردترین پارچه های تریکو برای بافت انواع بسیاری از لباس ها می باشد، الیاف این پارچه ها از سایر انواع پارچه های نخی ضخیم تر و دارای مقاومت بیشتری می باشد. 
در سراسر جهان تولید پارچه های دورس سه نخ پنبه خارخورده رنگی برای دوخت انواع لباس های ورزشی و گرم در حجم بسیار بالایی انجام می شود که دلیل آن نیز بخاطر ضخامت و مقاومت بالای آن ها می باشد.
این مرکز بهترین انواع پارچه دورس پنبه در رنگ بندی های بسیار متنوع و شیک برترین تولیدی ها را عرضه و به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت