سفارش تولید پارچه دورس پنبه لاکرا ۳۰/۳۰

سفارش تولید پارچه دورس پنبه لاکرا ۳۰/۳۰

 پارچه دورس لاکرا گونه ای از پارچه های مرغوب است که در تولید آن هم از نخ پنبه و هم از الیاف های مصنوعی استفاده می شود و در حالت کلی تنوع بالایی دارد و قابلیت دوخت انواع لباس ها را دارا می باشد. امروزه برای سفارش تولید پارچه دورس پنبه لاکرا ۳۰/۳۰ که جزو مرغوب ترین پارچه ها به حساب می آید از شیوه های مختلفی استفاده می شود تا خریداران به راحتی بتوانند آنها را تامین کنند. 

سفارش تولید پارچه دورس پنبه لاکرا 30/30

پارچه دورس مناسب دوخت چه لباس هایی است؟

پارچه دورس مناسب دوخت چه لباس هایی است؟  پارچه دورس از جمله پارچه های پر کاربرد است که در تولید آن از انواع نخ و الیاف ها استفاده می شود و طبیعتا هر چه درصد نخ به کار رفته در آن بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارد؛ از این رو این پارچه به صورت های مختلفی و در انواع ضخامت ها تولید می شود. 

این پارچه ها با توجه به تنوع بالایی که در ضخامت، رنگ بندی، طرح و نقش و… دارند قابل استفاده برای دوخت انواع البسه مانند شلوار، سویشرت، گرمکن و…. و انواع روپوش های مختلف مانند ملحفه هستند. 

یک ویژگی مهم که این پارچه ها دارا می باشند و در حقیقت به یک مزیت برای آنها تبدیل شده این است که برای تمامی فصول گرم و سرد سال مناسب هستند و علتش این است که این پارچه ها از کیفیت بالایی برخوردارند و درصد نخ پنبه به کار رفته در آنها از سطح نسبتا خوبی برخوردار است و در مدل های نازک و ضخیم بافته می شوند؛ از این رو قدرت دوخت انواع لباس ها متناسب با فصل های مختلف را به خوبی به افراد می دهند. 

فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

فروش عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا  پارچه دورس دو نخ به علت کیفیت بالا و جنس مرغوبی که دارد استفاده های فراوانی از آن می شود؛ از این رو بازار خرید آن همواره داغ است و سطح سفارشات بالا می باشد؛ به همین علت سالانه مقادیر زیادی از آنها تولید می شود و به صورت طاقه ای آماده عرضه هستند. 

از آنجایی که پارچه دورس دو نخ جزو پر فروش ترین پارچه ها به شمار می آیند، سطح نیاز به آن همواره بالا می باشد؛ از این رو برای توزیع و فروش پارچه دورس لاکرا از شیوه های مختلفی به صورت غیر حضوری استفاده می شود تا سفارشات سریع تر به دست مشتری برسد و تمامی سفارشات عمده ای از اقصی نقاط ایران پذیرفته و در موعد مقرر تحویل داده می شوند. 

قیمت و نرخ روز این پارچه ها نیز با توجه به کیفیت و نوع پارچه و در حالت کلی به صورت مناسب و ارزان در نظر گرفته می شود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت