سفارش خرید پارچه ملانژ سه نخ ضخیم

سفارش خرید پارچه ملانژ سه نخ ضخیم

گاهی دیده ایم و برای همه ما پیش آمده است که پس از مدتی، پارچه ای را از مد افتاده حس کرده ایم؛ همینطور که بر عکس آن ممکن است. پارچه ملانژ از دسته پارچه هایی است که با گذشت زمان های زیاد از تولید و استفاده آن در محصولات نساجی، باز هم از مد نیفتاده و همچنان به دامنه استفاده  آن افزوده می شود. این گستردگی کاربرد، سبب شده است تا انواع بسیار گوناگونی از آن وجود داشته باشد. پارچه ملانژ ضخیم از پر مصرف ترین های این گروه است؛ چرا که در فصل های نسبتا سرد و کاملا سرد، این پارچه در آماده سازی البسه بیشتر استفاده می شود. نوع سه نخ ملانژ، باعث ایجاد ضخامت و نرمی فوق العاده در آن می شود که استقبال از آن را بالا برده است.

سفارش خرید پارچه ملانژ سه نخ ضخیم

نگاهی بر کاربرد انواع پارچه ملانژ

نگاهی بر کاربرد انواع پارچه ملانژ پارامترهایی که در انواع مختلف پارچه ملانژ تفاوت ایجاد می کند، متعدد است.
رنگ این پارچه بر خلاف به تصور بسیاری از افراد که آن را فقط خاکستری می دانند، طیف گسترده ای از روشن تا تیره دارد که افزایش کاربرد را به همراه داشته است.

تعداد نخ به کار برده شده که ۱، ۲ و ۳ نوع نخ می باشد در ضخامت، بافت، طرح پارچه و کاربرد اختلاف ایجاد می کند.
برای مثال از نوع سه نخ، بیشتر در لباس های گرم، ورزشی، سوئی شرت ها و… استفاده می شود.
همانطور که نوع دو نخ آن در تیشرت های تابستانه و تاپ های خانگی کاربرد دارد.

همچنین اختلاف مصرف، به سبب اختلاف ترکیب پارچه ها که با درصدهای مختلفی از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته و بافته می شود وجود دارد.
این پارامتر در وزن، لطافت، ضخامت، رنگ، درخشندگی، طرح سطح و… موثر است که مورد استقبال آن را در البسه آقایان و خانم ها متفاوت کرده است.

می توان گفت پارچه های ملانژ درخشنده تر که از الیاف پلی استر یا مصنوعی بیشتری بافته شده اند، بیشتر مورد استفاده در پوشاک بانوان است و با افزایش ضخامت، شاهد استفاده بیشتر در آقایان هستیم.

فروشنده پارچه تریکو ملانژ ضخیم زمستانی

فروشنده پارچه تریکو ملانژ ضخیم زمستانی تن رنگ خاکستری روشن، زغال سنگی و مشکی بیشتر در فصل های سرد استفاده می شود و به دلیل خنثی بودن با بسیاری از لباس های رنگی دیگر، امکان ست کردن بیشتری وجود دارد.
فروشنده پارچه ملانژ، باید در تمام فصول این کالا را موجود داشته باشد تا برای آماده سازی و دوخت البسه در هر فصل، هیچ مانع و کمبودی نباشد.

پارچه تریکو ملانژ که از پر مخاطب ترین ها به واسطه لطافت، کیفیت و دوخت خوب و آسان می باشد، از این قاعده مستثنی نیست.
این پارچه ساده نبوده، دارای خطوط همگن اما واضح می باشد و البته که گاهی در رنگ های مختلف به عرضه در می آید.

می توان با اطمینان بر اساس واحد مشخص، در میزان دلخواه آن را از این فروشگاه معتبر اینترنتی خریداری کرده و سود خوبی به دست آورد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت