سفارش مستقیم پارچه ملانژ دورس

سفارش مستقیم پارچه ملانژ دورس

پارچه ملانژ دورس یکی از کاربردی ترین انواع پارچه به شمار می رود که هم در دوخت لباسهای زنانه و هم لباسهای مردانه کاربرد دارد. سفارش مستقیم و خرید پارچه دورس در رنگهای متنوع امکان پذیر می باشد و خریداران این محصول می توانند با توجه به سلیقه و کاربرد پارچه ها، آن را در رنگهای گوناگون خریداری نمایند. برای سفارش پارچه می توانید میزان پارچه را مشخص نموده و سپس به صورت اینترنتی ثبت سفارش را انجام دهید.

سفارش مستقیم پارچه ملانژ دورس

شاخصه های بارز پارچه ملانژ رنگی دورو باکیفیت

شاخصه های بارز پارچه ملانژ رنگی دورو باکیفیت پارچه ملانژ دورس با کیفیت برای دوخت مانتو، شلوار، کت، دامن و … بسیار مناسب می باشد و رنگهای متفاوت آن می توانند برای تمامی سنین و جنسیت های مختلف کاربردی باشند. از جمله شاخصه های پارچه ملانژ دورو با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ پارچه: پارچه ملانژ همانطور که از نامش پیداست به نوعی از پارچه گفته می شود که در بعضی از قسمت ها پر رنگ تر و در بعضی دیگر از قسمت ها کمرنگ تر می باشد و به عبارتی می توان گفت ابلق است.
  • طول عمر: پارچه ملانژ دورو با کیفیت دارای طول عمر مفید بسیار بالایی است، به همین دلیل بسیاری از زنان کارمند برای دوخت لباس اداری از این پارچه استفاده می کنند که لباسی مقاوم است.
  • روش شستشو: یکی از شاخصه های پارچه ملانژ با کیفیت این است که این پارچه به روش شستشو خاصی نیاز ندارد و می توان آن را با دست و یا با ماشین لباسشویی با آب تا دمای ۶۰ درجه شستشو داد.
  • ضخامت: پارچه ملانژ با کیفیت ضخامت خوبی دارد و به نوعی می توان گفت ضخامت آن بیشتر شبیه به ضخامت لباسهای پاییزی می باشد. یکی از دلایل با کیفیت بودن این نوع پارچه ضخامت نسبتا زیاد آن است.

مراکز خرید پارچه ملانژ دورس

مراکز خرید پارچه ملانژ دورس مراکز خرید پارچه ملانژ دورس این محصول را در عرض یک و نیم متر و در طول دلخواه در اختیار مشتریان قرار می دهند. بسیاری از مراکز خرید به روشهای زیر اقدام به فروش پارچه ملانژ دورس می کنند:

  • فروش متری: یکی از روشهای فروش پارچه ملانژ دورس در مراکز خرید به شمار می رود که در اکثر موارد مصرف کنندگان اصلی این پارچه ها از این روش برای خرید استفاده می کنند.
  • فروش طاقه ای: یکی از روشهای فروش عمده به شمار می رود و در این روش خریداران به صورت طاقه ای خرید خود را انجام می دهند. استفاده از این روش برای پارچه فروشی ها و یا تولیدی های لباس مرسوم است.
  • فروش کیلویی: فروش کیلویی یکی دیگر از روش های فروش این محصول در مراکز خرید است که البته در تعداد محدودی از مراکز فروش پارچه به صورت کیلویی رواج دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت