سفارش پارچه دورس پنبه لاکرادار شلوار

سفارش پارچه دورس پنبه لاکرادار شلوار

پارچه دورس پنبه لاکرا از بهترین پارچه هایی است که دارای ویژگی های بسیار مثبتی می باشد. امکان سفارش پارچه دورس لاکرادار پنبه شلوار به صورت اینترنتی و غیر حضوری بای همه خریداران وجود دارد.

سفارش پارچه دورس پنبه لاکرادار شلوار

از ویژگی های پارچه دورس بیشتر بدانید

از ویژگی های پارچه دورس بیشتر بدانید پارچه دورس در پارچه ملانژ قرار دارد و کاربردهای بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. این پارچه دارای خاصیت کشسانی است و به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد در تولید انواع پوشاک ورزشی و لباس های گرم به کار می رود.

پارچه دورس درای ضخامت نسبتا بالا است و از پلاستیک های طبیعی بسیار بادوام تر می باشد. تنوع رنگ در این پارچه دیده می شود و می توان به دوخت انواع پوشاک جذاب و شاد ویژه کودکان و بزرگسالان پرداخت.

این پارچه را می توان هم با دست و هم با ماشین لباسشویی شستشو داد که باید از آب گرم استفاده کرد. علاوه بر ضخامتی که این پارچه دارد از جنس نرم برخوردار می باشد و موجب حساسیت پوستی نمی شود. 

استحکام این پارچه به حدی است که می توان با استفاده از آن تحرکات مختلفی انجام داد بدون آن که دچار پارگی شود. این پارچه بسته به نوع کاربرد آن از بافت های دو نخ یا سه نخ تشکیل شده است. 

مواد اولیه این پارچه به صورتی است که حدود ۷۰ درصد آن را الیاف پلی استر و ۳۰ درصد دیگر را پنبه تشکیل داده است.

فروشنده پارچه دورس دو نخ لاکرادار

فروشنده پارچه دورس دو نخ لاکرادار خرید عمده پارچه دورس دو نخ لاکرادار از فروشنده به صورت اینترنتی توسط این مجموعه برای مشتریان در سراسر کشور در حال انجام می باشد. از شرایط ویژه‌ خدمت‌ رسانی کارشناسان فروش می توان به قیمت مناسبی که برای محصولات در نظر گرفته شده است اشاره نمود.

قیمت های مناسب تمام این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند تا مشتریان بتوانند رضایت و اعتماد خود را ابراز نمایند. جهت عرضه این کالا از برندهای مطرح در ایران و خارج از کشور استفاده شده است تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند. کالاها با قیمت ارزان و کیفیت مناسب در اختیار خریداران قرار داده می شود.

شما می توانید با استفاده از شماره هایی که در قسمت پایین مشاهده می شود با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید. خرید از فروشنده پارچه دورس از راه دور یکی از بهترین راه‌ ها است که می‌ توان در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی نمود. این روش برای همه افراد با هر گروه سنی مناسب می باشد و فقط نیاز به یک سیستم و تلفن می باشد که بتوان از طریق آن تمامی اطلاعات و مشخصات محصول را دریافت نمود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت