سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

برای سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی، می توانید به مرجعی که فروش اصلی را انجام می دهد سر بزنید. اما آیا می دانید که این محصول چه ویژگی هایی دارد؟ از قیمت آن با ‌خبر هستید؟ نوع درجه یک را چگونه می توان به راحتی تهیه کرد؟ این ها سوالات مطروحه ای می باشند که ما در ادامه پاسخ های گوناگونی ارائه می دهم.

سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

آیا پارچه ویسکوز همان پارچه ریون است؟

آیا پارچه ویسکوز همان پارچه ریون است؟ هر زمان که صحبت از ویسکوز به میان می آید در کنارش، واژه ریون هم دیده می شود. اما آیا پارچه ویسکوز همان پارچه ریون است؟ این سوالی می باشد که بسیاری از خود می پرسند. در واقع پاسخ ما نیز مثبت است؛ ولی در این میان، هنگام بافت، یک سری تفاوت ها وجود دارد.

برای روشن شدن بهتر ما به تعریف این پارچه خاص می پردازیم. ویسکوز که به آن ریون هم می گویند، در واقع نوعی فیبر سلولزی به شمار می رود و آن را از بازیافت گیاهانی همچون تنه درختان، پس مانده نیشکر، بامبو و سویا می سازند. بسیاری هنوز در طبیعی و یا مصنوعی بودن محصول شک دارند.

ولی با در نظر داشت ویژگی های بارز شان، می توان آنان را در زمره الیاف طبیعی قرار داد. این کالا، رنگ خوبی دارد و جاذب است؛ همچنین مستحکم نیز می باشد و به همین علت از آن به جای نخ های ابریشمی گران قیمت هم استفاده می نمایند.

در کل، پارچه ویسکوز را همان ریون می دانند که هر دو به نوعی تکمیل کننده هم می باشند و در فرآیند تولید یکجا شده و محصولی فوق العاده عالی را می سازند.

فروشگاه انواع پارچه ی ویسکوز لاکرا ریون

فروشگاه انواع پارچه ی ویسکوز لاکرا ریون برای خرید بهترین کالاها، نیاز است تا به برتر‌ین فروشگاه انواع پارچه ی ویسکوز لاکرا ریون مراجعه کنید. این نوع ویژه از محصول به دلیل استفاده لاکرا در آن، از کشسانی خوبی برخوردار می باشد. همچنین در دوخت این ها نیز به کار می رود:

  • پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه
  • انواع مختلف ملحفه
  • دوخت لباس های تابستانی و زمستانی
  • دوخت لباس های زیر
  • دوخت انواع رومیزی و روتختی

پارچه ویسکوز لاکرا رنگ بندی های متنوعی هم دارد و در کنار این، به شکل ساده و طرح‌ دار ارائه می شود. این محصول را به شکل عمده ای نیز کسانی که در کار فروش جزئی و یا تولید انواع پوشاک هستند، می توانند راحت به دست آورند. 

این فروشگاه پارچه ویسکوز، نوع تضمین شده محصول را در اختیار مشتری گذاشته و از جانبی، خریدار می تواند به سادگی از هر گوشه ایران، سفارش کالا را ارائه دهد. عرضه کننده با قیمت های مناسبی به ارائه پارچه می پردازد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت