شرکت تولید پارچه گردباف در یزد

شرکت تولید پارچه گردباف در یزد

شرکت تولید پارچه گردباف یزد تلاش می کند تا محصولات با کیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزان در دسترس مشتری قرار دهد. استفاده از محصول مرغوب جلب رضایت مشتری می گردد. هم‌ چنین در نظر گرفتن قیمت مناسب و متعادل، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می کند و میزان فروش محصول را بالا می برد. 

شرکت تولید پارچه گردباف در یزد

چرا پارچه گردباف یزد معروف است؟

چرا پارچه گردباف یزد معروف است؟ پارچه گردباف یزد یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع پارچه های ایرانی است. این محصول از بهترین نوع نخ تولید می شود، از این رو طول عمر بسیار طولانی ای دارد. 

این پارچه ها کاملا قابل شست و شو هستند. زیرا در صورت تماس با آب و آنزیم های موجود در مواد شوینده، رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهند و شل و وارفته نمی شوند. 

پارچه گردباف یزد بافت بسیار نرم و لطیفی دارد. در عین حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و نخ کش نمی شود. 

این محصول علاوه در ایران و بازار های داخل، در کشور های خارجی به خصوص ترکیه، کویت، پاکستان، عراق و … به فروش می رسد و از شهرت جهانی و بین المللی برخوردار است.

از آن جایی که این پارچه خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارد، بنابراین در تولید انواع مختلف لباس و تی شرت های مردانه و زنانه، شلوار و شلوارک، لباس های بچگانه و … استفاده می شود. 

این محصول کاملا ضد حساسیت می باشد و برای مصرف کنندگان هیچ گونه حساسیت پوستی و خارش و سوزش ایجاد نمی کند. 

مهم ترین عامل شهرت پارچه گردباف یزد، استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالای پارچه است.

فروش عمده پارچه گردباف در تهران

فروش عمده پارچه گردباف در تهران فروش پارچه گردباف تهران به صورت کلی و جزئی انجام می شود. فروش عمده پارچه باعث می شود قیمت هر متر پارچه برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و به صرفه تر شود. 

مخاطب اصلی فروش عمده این محصول، کارگاه های تولیدی لباس می باشند. این مراکز پارچه را در طاقه های سی الی چهل متری خریداری می نمایند و توسط خیاطان به لباس های مرغوب و با کیفیت تبدیل می کنند.

فروش این کالا به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام می شود. فروش مستقیم باعث حذف واسطه های فروش می گردد و قیمت نهایی محصول را برای مصرف کننده کاهش می دهد. 

مشتریان محترم می توانند خرید عمده پارچه را از طریق همین سایت، از راه برقراری تماس با کارشناسان فروش انجام دهند و سفارش خود را ثبت کنند و با آرامش خاطر منتظر دریافت آن باشند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت