شرکت فروش پارچه تریکو گردباف عمده

شرکت فروش پارچه تریکو گردباف عمده

مراکز فروش عمده پارچه گردباف دیبباف در بسیاری از شهر های ایران وجود دارد که با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت برتر در اختیار مشتریان چه حضوری و چه غیر حضوری قرار می گیرد ‌. شرکت دیباف به صورت عمده چه حضوری و چه غیر حضوری و چه از طریق کانال ها و وب سایت ها در فضای مجازی، خرید راحت و آسان را برای مشتریانش فراهم آورده است. یکی از بهترین نوع پارچه های موجود مورد نیاز در بازار، گرد باف یا تریکو می باشد که در این چند سال توانسته است مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند. با مراجعه به نمایندگی ها و شعبه های فعال شرکت دیباف در سراسر کشور می توان این نوع پارچه ها را چه به صورت جزئی و چه به صورت عمده با نرخ تولیدی و با کمترین سود ممکن خریداری کرد.

برای خرید عمده پارچه گردباف از شرکت دیباف بهتر است که به مراکز عمده فروشی این پارچه مراجعه کرد یا با تلفن های آن ها تماس برقرار نمود یا در سایت های اینترنتی نیز جدید ترین نرخ این منسوجات را استعلام کرد.

دستگاه تولید پارچه گردباف

برای کسانی که جویای کار هستند، با راه اندازی کارگاه جوراب بافی با استفاده از این پارچه ها می توان یک کار پردرآمد را راه اندازی کرد. این پارچه ها هم به صورت یک رو و هم دو رو در بازار عرضه می شوند که دو رویه آن برای دوخت لباس بسیار مناسب است. شرکت دیباف به صورت عمده این نوع پارچه ها را به صورت توپی، عدلی، طاقه ای و … عرضه می کند.

نسبت به خرید متری پارچه، خرید عمده پارچه خیلی ارزان است. به همین دلیل شرکت های مختلف پخش، از کارگاه های نساجی نیازشان را به صورت عمده خریداری می کنند و با نرخ کم این منسوجات را خریداری می کنند و با در صد زیاد سود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

شرکت دیباف پارچه ها را چه به صورت عمده و چه به صورت خرده در سراسر کشور به مشتریانش عرضه می کند تا تأمین کننده نیاز فروشگاه ها در سطح شهرهای کشور باشد. این شرکت با استفاده از تخصص متخصصین و کارشناسان توانسته است پارچه های با کیفیت و درجه یکی را به بازار عرضه نماید.

کارگاه تولید پارچه گرد باف

از انواع پارچه های گرد باف می توان به:

پارچه گردباف اسپان

پارچه بافت لاکرا

. پارچه گرد باف پلی استر و … اشاره کرد. این پارچه ها هر کدام با ترکیب و نخ های متعدد به وجود می آیند. اگر برای کسی که می خواهد از پارچه گرد باف تشکی استفاده کند و ملاکش ضد آب و مقاوم بودن آن است، بهترین گزینه این نوع پارچه است. ضد حساسیت است و به دلیل اینکه گره ها با هم فاصله دارند، جریان هوا به راحتی از پارچه خارج می شود و کمتر باعث تعریق می شود و در هنگام شست و شو کیفیت اولش را حفظ می کند.

سه عامل مهم در تکمیل پارچه گردباف از جمله جنس پارچه، بافت آن و تکمیل پارچه حائز اهمیت است و بر کیفیت آن تأثیر بیشتری دارد. فعالان عرصه نساجی به دلیل پر فروش بودن این پارچه و مورد توجه قرار گرفتنش در بین عموم، رغبت بیشتری به راه اندازی کسب و کار در این زمینه نموده اند.

از پارچه گردباف چه می دانید

از پارچه گردباف چه می دانید

پارچه گرد باف به دلیل اینکه در فصل گرما، تعرقش بسیار کم است، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. به عنوان مثال از نوعی پارچه گرد باف برای تشک استفاده می شود که در طول خواب از احساس گرما و عرق کردن جلوگیری می کند و دمای بدن را در طول خواب بسیار خنک نگه می دارد. نخ اسپان – نخ لاکرا – نخ پنبه و …در این پارچه به کار برده می شود و کیفیت پارچه به نخ این نوع پارچه بستگی دارد که چه نوع نخی مثلاً نخ های چینی، هندی و ایرانی و … در این نوع پارچه به کار برده شود.

مشخصات ظاهری پارچه گردباف

مشخصات ظاهری پارچه گردباف

پارچه های گردباف از نخ متوالی حلقوی تشکیل شده است. علت نام گذاری این نوع پارچه شکل ظاهری دستگاهی است که این نوع پارچه را بافته است. متنوع بودن دستگاه گرد باف متناسب با طرح پارچه به این بستگی دارد که گیج و دهنه ماشین نساجی چطور باشد، به عنوان مثال از چه شماره هایی (گیج ۲۰-۲۲-۲۴ و …) استفاده شود.

نوع حلقوی این پارچه برای رو مبلی و لباس های زیر به کار می رود؛ اما نوع تار و پود آن برای کت و شلوار و پیراهن کاربرد دارد.

چه جنس پارچه ای خوب است

چه جنس پارچه ای خوب است

درست است که همه روزه هر نوع پارچه ای وارد بازار تجاری و با بافت های جدید وارد بازار می شود، اما بهترین نوع پارچه، پارچه گرد باف است که استحکام و مقاومت بیشتری در مقابل سرما و گرما دارد. به عنوان مثال به هنگام لمس پارچه گرد باف که بسیار لطیف و نرم است متوجه کیفیت این نوع پارچه می شویم. نوع پنبه ای این پارچه گزینه بسیار مناسبی است. اگر شما می خواهید از چروک شدن پارچه اطلاع داشته باشید، به مدت چند ثانیه آن را در دستانتان مشت کنید تا از چروک پذیری آن آگاه شوید. پارچه تریکو لاکرا محبوب ترین نوع پارچه در گروه پارچه های گرد باف است که با نخ های لاکرا بافته شده و بسیار لطیف است که برای انواع تیشرت کارایی دارد.

مراکز عرضه پارچه گرد باف عمده

مراکز عرضه پارچه گرد باف عمده

شرکت تولیدی دیبا بافت نگار یکی از بزرگترین کارخانجات بزرگ بافت پارچه تریکو گردباف می باشد که اقدام به راه اندازی مراکز عرضه پارچه گردبافت در سراسر ایران کرده است ولی مرکز اصلی و دفتر مرکزی شهر قم می باشد.

 

لینک کوتاه:

6 فکر در مورد “ شرکت فروش پارچه تریکو گردباف عمده

  1. בחורה עם יופי שלא ניתן לתאר, גוף פשוט מושלם מחכה לך במקום פרטי דירות דיסקרטיות בחיפה

  2. مریم حسینی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از سایت شما برای تولیدی ام خرید داشتم خداروشکر خیلی راضیم و خیلی سریع تحویل گرفتم واقعا پارچه هاتون بهترین کیفیت را دارند خدا قوت میگم به شما تاجر موفق

  3. ناصرزائرین گفت:

    باسلام.دراصفهان.نمایندگی.فروش.دارید.لطفاادرس.انرا.بفرستید

  4. زهرا رضایی گفت:

    آدرس کارخونه رو میخواستم

  5. مرضیه کریمی گفت:

    سلام اینستا و واتساپ نیستید تا بتونیم نمونه طرح پارچه ها را ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت