شرکت پخش انواع پارچه جودون

شرکت پخش انواع پارچه جودون

آیا قصد مراجعه به شرکت پخش انواع پارچه جودون را دارید اما انواع این پارچه را نمی شناسید؟ پارچه جودون چیست؟ عوامل موثر در کیفیت پارچه جودون کدام است؟ با ما همراه باشید تا جواب این سوال ها را بیابید.

انواع پارچه جودون

انواع پارچه جودون

ممکن است در بازار نام پارچه، پوشاک و لباس و تیشرت جودون به گوشتان خورده باشد. این نوع پارچه ها بر اساس نوع بافت های ضخیم تر و درشت تر ار پارچه پنبه تولید می شوند. در واقع این نامی که به انها داده شده ، به خاطر نوع و مدل بافت الیاف ان است. این پارچه ها را با ماشین الات گرد باف تولید می کنند. معمولا در تولید انها از نخ ها و الیاف پنبه ای استفاده می شود .
اما ممکن است تولید کنندگان و دوزندگان و طراحان لباس ها، سفارش دهند که پارچه را با الیاف دیگری برایشان تولید کنند. در این صورت در کنار الیاف پنبه ای از الیاف دیگری نیز به شکل ترکیب شده استفاده می گردد. اگر الیاف مصنوعی با الیاف پنبه ای ترکیب شود، پارچه ای ضخیم تر بدست می اید.

انواع پارچه جودون

فاکتور تعیین کیفیت پارچه جودون

کیفیت این الیاف مصنوعی در تولید این پارچه ها بسیار مهم است. به طور معمول الیاف پنبه ای و طبیعی هم جنس و کیفیت بهتری دارند و هم شکل و ظاهری قشنگ تر. این پارچه ها به صورت بافت های درشت لوزی شکل هستند و این بافت ها از روی پارچه کاملا قابل مشاهده می باشند. هرچه از الیاف پنبه ای بخصوص الیاف مرغوب مانند پنبه کامفور بیشتر استفاده شود، جنس پارچه بهتر می شود. درصد استفاده از الیاف مصنوعی هم باعث تفاوت در نرخ ان می گردد.

انواع پارچه جودون

مراحل تکمیل تولید انواع پارچه جودون

بعد از اینکه پارچه های جودون بافته شدند، باید به کارخانجات رنگ رزی بروند تا انها را رنگ کنند. این مرحله خیلی مهم است. انچه باعث تفاوت میان پارچه های جودون خارجی و داخلی می شود، اول نوع الیاف مورد استفاده در بافت ان است و دوم نوع رنگ رزی پارچه. نوع و جنس الیاف به کار رفته در بافت و تولید این پارچه ها روی قیمت انها خیلی موثر است و کیفیت پارچه را تحت تاثیر می گذارد.
پارچه جودونی که در کشور ما تولید می شود کیفیتی متناسب دارد و قابلیت صادرات به سایر کشورها را دارا می باشد. ار این پارچه ها در تولید انواع تیشرت ها به طور گسترده ای استفاده می شود و محبوبیت بالایی در صنعت پوشاک دارند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت