شرکت پخش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

شرکت پخش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

پارچه تریکو لاکرا یکی از نمونه های با کیفیت پارچه های تریکو می باشد که به دلیل استفاده از لاکرا در بافت این پارچه، از خاصیت کششی فوق العاده ای برخوردار خواهد بود و عموما این مدل پارچه در نمونه های مختلفی تولید می گردد که یکی از نمونه های پرطرفدار آن توسط شرکت پخش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

شرکت پخش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

خصوصیات پارچه تریکو لاکرا

خصوصیات پارچه تریکو لاکرا پارچه های تریکو به پارچه هایی با خاصیت کشسانی بسیار زیاد گفته می شود و معمولا در دو گروه پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا و پارچه ویسکوز تیپ لاکرا تقسیم بندی خواهد شد.

و در واقع این نمونه از پارچه ها در گروه پارچه های ترکیبی قرار گرفته است، زیرا که الیاف تشکیل دهنده پارچه تریکو تیپ لاکرا متشکل از الیاف طبیعی پنبه یا الیاف طبیعی ویسکوز و الیاف لاکرا می باشد و در واقع هر کدام از این الیاف به طور جداگانه مشخصات فوق العاده ای را از خود به جای خواهند گذاشت که بر روی خصوصیات و کیفیت نهایی پارچه تاثیر مستقیم داشته و در حقیقت ویژگی های گفته شده برای هر کدام از الیاف، همان ویژگی پارچه خواهد بود.

به عنوان مثال الیاف پنبه به دلیل ساختار طبیعی که دارند، در میان ساختارشان روزنه هایی وجود داشته که منجر به ورود و خروج هوا می گردد و در این صورت در فصل زمستان سرما و در فصل تابستان گرما به داخل پارچه هایی که با الیاف پنبه بافته شده اند، وارد نمی گردد و همچنین این رفت و آمد هوا در پارچه مانع از تعرق و ایجاد بوی بد در بدن خواهد شد و در ضمن الیاف ویسکوز هم خواصی مشابه با خواص الیاف پنبه را از خود نشان داده و مناسب برای استفاده در لباس می باشد.

ولی از آن جایی که الیاف پنبه و ویسکوز کش نمی آید، در نتیجه صنعتگران صنعت نساجی آن را با الیافی به نام لاکرا ترکیب نمودند و در واقع استفاده از الیاف لاکرا در بافت تریکو، باعث خواهد شد که پارچه از خاصیت کشسانی فوق العاده ای برخوردار گردد و همچنین در اثر شست و شو خاصیت کششی پارچه کم نشده و تغییر شکل نخواهد داد.

فروش انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

فروش انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا پارچه ویسکوز لاکرا یکی از محصولات پرطرفدار پارچه تریکو تیپ لاکرا می باشد، که این نمونه از پارچه در ضخامت و کیفیت های مختلفی تولید می گردد.

این محصولات پرکاربرد پس از تولید روانه بازار فروش پارچه تریکو لاکرا گردیده، به طوری که در آن جا شاهد خرید و فروش انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا در کیفیت، ضخامت و رنگ های مختلف خواهیم بود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت